جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج:

دشمن به دنبال دور کردن ذهن جوانان از باورهای اسلامی و انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی، گفت: دشمن به دنبال دور کردن ذهن جوانان از باورهای اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۲۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ کیا عاشوری در افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی بسیج دانش‌آموزی گیلان در رامسر اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است تا اذهان نسل جوان را در اختیار خود بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج، رسانه را یکی از ابزار دشمن برای تهاجم فرهنگی علیه جوانان دانست و افزود: امروزه ماهواره، فضای مجازی و رسانه، ابزار نوین دشمن برای مدیریت بر ادراک جوانان است.

سرهنگ عاشوری جوانان را سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا اذهان جوانان را از باور‌های انقلاب و اسلامی تهی کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: جوانان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود به دنبال ساختن ایرانی آباد و پیشرفته باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج، جوانان را به عنوان آینده سازان انقلاب معرفی کرد و گفت: دشمن در صدد است تا جوانان ایرانی را از ارزش‌ها و باور‌های اصیل خود دور کرده و به سمت جاذبه‌های غربی و فساد سوق دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات