سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست با جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین شهرستان رفسنجان

دشمن با ایجاد شبهه زیر ساختهای فکری و اعتقادی جامعه را هدف قرار داده است

ابوحمزه ادامه داد: دشمن امروز با ایجاد شبهه و تردید بین رعایت موازین شرعی و اخلاقی، ارزش های متعالی انقلاب و اسلام را هدف قرار داده و سعی می کند زیرساخت‌های فکری و اعتقادی جامعه را در یک هجمه گسترده قرار دهد.
کد خبر: ۹۱۵۰۲۵۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست صمیمی با جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین شهرستان رفسنجان اظهار داشت : بر اساس قانون اساسی وظیفه تنظیم قوانین بر عهده ی مجلس، برخورد با مفاسد بر عهده ی قوه قضائیه و حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاست داخلی و خارجی بر عهده ی دولت و شخص رئیس جمهور است.

وی گفت: برخی در کشور با فرار رو به جلو و فرافکنی، وظایف و تکالیفی که بر عهده ی دولت است را به گردن ولایت و رهبری می اندازند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : برخی به اشتباه بیان می کنند که همه مشکلات به هسته ای و تحریم برمی‌گردد در حالی که تحریم تنها بر ۳۰ درصد مشکلات کشور اثر گذار است و ۷۰ درصد به ضعف مدیریت برمی‌گردد.

راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است

ابوحمزه با اشاره به این که راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است، افزود: برخی مسئولین قائل به مدیریت جهادی نیستند؛ اگر فرمایشات امام و رهبری را بکار ببریم و مسئولین و مردم آن را پیاده کنند کشورآباد می شود.

وی تشریح کرد: اگر ۹ بند رهبری برای تیم مذاکره کننده هسته ای انجام و تمامی بندها در خصوص تعهد آمریکا و اروپا اجرا می‌شد این مشکلات را نداشتیم، تیم مذاکره کننده اشتباه کرد و به فرمایشات رهبری گوش نکرد.

این مقام ارشد نظامی استان بیان کرد: آمریکا و اروپا یک سکه دورو است، آدم های خبیث و حقه بازی که به دنبال تغییر در رفتار جمهوری است که دیگر حرفی از شهادت و نفی استکبار در آن نباشد و اسلام سعودی فاسد بر آن حاکم باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: به فرموده ی رهبر انقلاب مسجدی که در آن دفاع از ارزش ها و مبانی اسلام نشود و در مقابل دشمن نایستد مسجد سکولار است؛ مفاسد اقتصادی در کشور وجود دارد اما سیستمی نیست که بگوییم از راس تا ذیل جمهوری اسلامی همه دنبال سوءاستفاده و بهر برداری از بیت المال هستند.

ابوحمزه ادامه داد: دشمن امروز با ایجاد شبهه و تردید بین رعایت موازین شرعی و اخلاقی، ارزش های متعالی انقلاب و اسلام را هدف قرار داده و سعی می کند زیرساخت‌های فکری و اعتقادی جامعه را در یک هجمه گسترده قرار دهد.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دفاع از اصول و مبانی اسلام و انقلاب است؛ ابراز داشت: پرهیز از برخوردهای قهری و احساسی یک ضرورت است زیرا هدف دشمن وادار کردن نیروهای انقلابی برای عکس العمل های فیزیکی است تا از این حرکت سوءاستفاده کنند.

این مقام ارشد نظامی استان گفت: هرچه بتوانیم با زبان نرم و بهره گیری منطقی و استدلال پیش رویم می توانیم جامعه را واکسینه کنیم.

چرا برخی در رفسنجان با خون شهدا و ارزش ها بازی می کنند

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به این که از نگاه رهبری سه جریان انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلاب مطرح است،اظهار داشت: نباید خودمان را درگیر حزب و جناح کنیم؛چرا برخی این روزها در رفسنجان به جایگاه و لباس و نقششان توجه نمی کنند و با خون شهدا و ارزش ها بازی می کنند.

 وی عنوان داشت: مگر با این حرکت ها محبوبیت ایجاد می شود، بزرگتر از شما در ۴۰ سال انقلاب نتوانستند کاری کنند شما که انگشت کوچک آنها نمی شوید.

ابوحمزه توضیح داد: انقلاب با هیچکس تعارف ندارد، فکر نکنید فرصتی پیدا شده تا سر اسلام و ارزش ها بازی دربیاورید، عوض این که حیا کنید این حرکت ها را در رفسنجان ادامه می دهید، بترسید از زمانی که خشم انقلابی مردم به جوش آید .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد : این حرکت های غلط در شان مردم رفسنجان نیست و سوء استفاده از احساسات یک جمع چند هزار نفری، بازی کردن با ارزش هاست.

وی تصریح کرد: توصیه می کنم و برادرانه تذکرمی دهم دست از این کارها بردارید اگر بخواهید ادامه دهید، در هر لباس و جایگاهی از خط قرمز نظام عبور کنید سپاه و بسیج محکم و قرص جلویش را می گیرد.

ابوحمزه افزود: افراد غیر انقلابی آنجا که باید جان دهند عقب نشینی می کنند، محافظه کارند و نون را به نرخ روز می خورند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که سپاه در عرصه سیاسی حرکت دشمن و دوستان را تبیین می کند ؛ خاطر نشان کرد: سپاه از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کند و معیارها و ملاک های اصلح را بیان می کند و سعی دارد به یاری دستگاه ها و مردم بشتابد.

هدف سپاه از تشکیل شبکه یاران انقلاب کمک به مردم است

وی گفت: در سپاه و بسیج و شبکه ی یاران انقلاب وارد مصداق نمی شویم، برخی نگویند که سپاه شبکه یاران را راه انداخته و می خواهد مدیریت کشور را قبضه کند، هدف ما کمک به مردم است؛مردم بعد از چهل سال به بالندگی و تشخیص رسیده اند و بر اساس معیارها مصداق را پیدا می کنند.

ابوحمزه با اشاره به این که شبکه ی یاران انقلاب، یاران ولایت، نظام و مردم است؛ یادآور شد: هرکسی در منطقه و فرامنطقه در زمین وهوا و دریا بخواهد توطئه و اسائه ادب به انقلاب، نظام و مردم داشته باشد همان بلایی که بر سر پرنده فوق سری آمریکا در خلیج فارس آمد تکرار خواهد شد و سپاه اهل بلوف سیاسی و جنگ روانی نیست.

ارسال نظرات