تدوین کتاب روضه‌های قرآنی برای نخستین بار در زاهدان رقم خورد

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور از تهیه و تدوین کتاب روضه‌های قرآنی برگرفته از آیات قرآن، روایات، سیره و زندگی‌نامه اهل بیت(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۵۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی،رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: سازمان بسیج مداحان پیگیر تهیه و تدوین کتاب روضه‌های قرآنی برای نخستین بار در سطح کشور است.

وی ادامه داد: این کتاب برگرفته از آیات قرآنی، روایات، سیره و زندگی‌نامه اهل بیت (ع) است و به‌زودی به دست چاپ سپرده می‌شود.

سرهنگارجونی در خصوص اهداف تشکیل سازمان بسیج مداحان، بیان کرد: بسیج مداحان از سال ۸۸ با اهدافی نظیر توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه‌جانبه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جذب و آموزش مداحان، ارتقای معرفت دینی و مبارزه با جریان‌های افراطی آغاز به‌کار کرد.

مسئول بسیج مداحان کشور با بیان اینکه حدود ۳۰۰ عنوان برنامه برای سال جاری در کشور تدوین شده است، افزود: آموزش اعضای تحت پوشش و حمایت از آثار فرهنگی، آموزشی و تربیتی فاخر در حوزه اهل بیت(ع) با تأکید بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان مداحان کشور محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار