تاکنون ۱۶۵ طرح در نقاط روستایی از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند

معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در استان یزد با بیان اینکه ۱.۹۸ درصد اعتبارات صندوق ملی در زمینه توسعه اشتغال روستایی سهم استان یزد بوده است، گفت: این رقم معادل ۲۵۰ میلیارد تومان است و تاکنون هزار و ۱۶۵ طرح در نقاط روستایی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «مجید دهقانی‌زاده» معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه باید سالانه ۴۵ روستا در سطح استان مورد مطالعه قرار گیرند، اظهارکرد: یک برنامه منسجم در رابطه با توسعه اقتصادی برای آن‌ها تعریف شود تا بتوانیم با استفاده مناسب و مطلوب از ظرفیت‌ها، به رشد و توسعه اقتصادی در روستا‌ها دست پیدا کنیم.
وی افزود: ۱.۹۸ درصد اعتبارات صندوق ملی در زمینه توسعه اشتغال روستایی سهم استان یزد بوده است که این رقم معادل ۲۵۰ میلیارد تومان است و تاکنون هزار و ۱۶۵ طرح در نقاط روستایی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.
دهقانی زاده ادامه داد: این اعتبارات به رسته‌های خاص نظیر گلخانه‌ها، بومگردی، دام و … اختصاص می‌یابد و تاکنون نیز طرح‌های بسیار خوب و از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.
وی با بیان اینکه، میزان تسهیلات پرداختی به این طرح‌ها را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد وتاکید کرد: پرداخت بقیه مبلغ نیز در دستور کار است.
معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد یادآرو شد: منابع وسیعی از پرداخت تسهیلات بانکی که برای آن پیش‌بینی شده به صنعت، معدن، تجارت، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و … تعلق دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار