امام جمعه نکاء:

صلاح کشور در دوری کردن از شیطان بزرگ است / مقاومت،تنها گزینه در برابر فشارهای آمریکا

امام جمعه نکاء گفت: باید هر چه می‌توانیم از شیطان بزرگ فاصله بگیریم، چون صلاح کشورمان در دوری کردن از این کشور مستکبر است.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۷۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا با اشاره به اینکه تسامح و تساهل در برابر دشمن هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و باید از ساده اندیشی در این خصوص به شدت پرهیز شود،تاکید کرد: اعتماد، سازش و مذاکره با دشمن موجب شکست قطعی ما خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها چهره واقعی و ضد انسانی خود را در طول این مدت به خوبی نشان دادند، افزود: مقامات این کشور مستکبر نشان دادند که تنها در پی جنگ و غارت منابع کشور‌ها هستند.
 
امام جمعه نکاء تنها گزینه در برابر فشار‌های دشمن را  ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: با همین گزینه می‌توانیم از بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم.
 
حجت الاسلام لائینی در گفت و گو با رسا،بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در برابر توطئه دشمن تأکید کرد و با بیان این که چهره واقعی آمریکایی‌ها در جریان برجام به خوبی برای ملت‌ها مشخص شد، بیان داشت: باید هر چه می‌توانیم از شیطان بزرگ فاصله بگیریم، چون صلاح کشورمان در دوری کردن از این کشور مستکبر است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها