سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی یکباردیگر اقتدار نظامی ایران رابه رخ جهانیان کشید

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی گروهان ادوات تخریب درجمع پرسنل این گروهان بااشاره به پیشرفت‌های روزافزون نظامی کشورمان ضمن تشریح تدابیر رهبرمعظم انقلاب در زمینه افزایش قدرت باز دارندگی گفت: سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی یکبار دیگر اقتدار نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۹۱۵۰۵۶۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی گروهان ادوات تخریب درجمع پرسنل این گروهان بااشاره به پیشرفت‌های روز افزون نظامی کشورمان ضمن تشریح تدابیر رهبرمعظم انقلاب درزمینه افزایش قدرت بازدارندگی گفت: سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی یکباردیگراقتدارنظامی ایران رابه رخ جهانیان کشید.

وی در ادامه افزود:شکار پهپاد امریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران به امریکایی‌ها فهماند که قدرت آمادگی ما برای مقابله با اقدامات نظامی امریکا کاملا واقعی است و شاخ قدرت نظامی امریکا که این پهپاد بود را شکاندیم.

منتشلواضافه کرد: دولت ترامپ بر این باور بود که با تبلیغات رسانه‌ای، گسیل شماری از نیرو‌ها به خاورمیانه و پیگیری سیاست «فشار حداکثری» ایران را به پای میز مذاکره بکشاند. اما نتیجه نه تنها تضعیف ایران نبود بلکه باعث شد ایران بخش دیگری از توانایی حیرت‌آور خود را نشان دهد و باشکاراین پهبادجاسوسی بار دیگر اقتدار نظامی خود را به رخ جهانیان بکشاند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: سلاح آمریکایی‌ها پول و آهن است و سلاح ما ایمان به خدا و لذا در این وضعیت پیش آمده برای آمریکا شاهد هستیم که این کشور سرخورده‌تر از سابق شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات