حجت الاسلام سید مهران کریم پور؛

نماز باعث آرامش روح انسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه نماز یکی از عوامل بازدارنده گناه است گفت: نماز باعث آرامش روح انسان است.
کد خبر: ۹۱۵۰۶۹۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید مهران کریم پور گفت: خداوند در باره قبولی نماز ، معیاری را در قرآن بیان کرده است که نشانه قبولی نماز این است که انسان از گناه دوری کند ، زیرا نماز باعث می شود که انسان به یاد خدا باشد و این باعث خوف از نافرمانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شیطان از انسانی که نماز های پنج گانه را در اول وقت بخواند ، می ترسد اما نسبت به هر کس که نمازهای خود را به تاخیر بیفکند جرات پیدا می کند و او را به ارتکاب گناهان بزرگ وادار نماید.

کریم پور ادامه داد: نماز پلی ارتباطی بین خدا  و بنده اش است . در نماز بنده دلش رابرای راز و نیاز با خدایش باز می کند و شروع به حرف زدن ، ستایش کردن و درخواست از خداوند می کند و نهایت بندگی اش را برای خداوند به منحصه ی ظهور می گذارد.

این مقام مسئول  برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی ، ورود به بهشت ودوری از جهنم ، در امان بودن از بلاهای آسمانی ، خشنودی خدا ،استجابت دعا و بالا رفتن اعمال دوری شیطان و تلقین شهادتین  را از فواید نماز خواندن برای انسان بیان کرد.

ارسال نظرات