محبوبه رضائی
فرمانده سپاه ناحیه اراک:
دوره مهارت افزایی بصیرتی فرماندهان حوزه و پایگاه و رابطین نمایندگی و هادیان سیاسی سپاه ناحیه اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۱۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛سرهنگ پاسدارمحمدرضا عسگری در دوره مهارت افزایی سیاسی فرماندهان و مدیران بسیج گفت:بیانیه گام دوم برای ملت ایران سند زرین و راهبردی است و باید این بیانیه به گفتمان تبدیل شود.
وی افزود: بیانیه گام دوم مبانی قرآنی دارد و مکلف می کند که تلاش مضاعف داشته باشیم و خوش بینی و امید بخشی ایجاد میکند.

وی ادامه داد:این بیانیه نگاه به گذشته، حال و آینده دارد،تشریح میکند چه شرایطی در گذشته داشتیم،شرایط حال به چه شکل است و چه فرصت هایی ایجاد شده است و راهبرد برای آینده چیست.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه عنوان کرد:عقل به تنهایی نمیتواند ما را به اهداف متعالی و بلند برساند، ولی هنگامی که بر مبنای تکلیف انجام می دهیم و به نتیجه فکر نمیکنیم به اهداف متعالی و بلند میرسیم،آن چیز که ما امروز به آن رسیده ایم ثمره ی تکلیف هاست.

وی بیان كرد: مقام معظم رهبری هشدار داده‌اند که به آگاهی مردم و سبک زندگی مردم توجه کنید؛ افرادی که در مسیر امر به معروف گام بر می‌دارند باید بدانند که مخاطبان در عصر رسانه‌ها قرار دارند، بنابراین استفاده هوشمندانه از رسانه و پیام‌های مبتنی بر ارزش‌ها بسیار ضروری و لازم است

سرهنگ عسگری خاطرنشان کرد:همه جوانان  باید بصیرت و آگاهی در همه میدان ها وارد شوند دسیسه ها وتوطئه های دشمنان ناکام گذراند

انتهای پیام/

ارسال نظرات