کلنگ زنی احداث 150 واحد مسکونی در لرستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به سفر رئیس شورای زکات کشور به لرستان، اظهار کرد: ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی خیر ساز در پلدختر و معمولان امروز چهارشنبه، پنجم تیر آغاز می‌شود‌.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۵۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید عیسی موسوی  امروز در بازدید از مناطق سیل زده معمولان در جمع خبرنگاران، گفت: امروز کلنگ احداث 150 واحد مسکونی با حضور آیت‌الله تقوی برای سیل زدگان معمولان و پلدختر به زمین‌زده می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 400 مهندس جوان در حوزه کشاورزی لرستان فعالیت دارند، یادآور شد: کلاس‌های آموزشی و توجیهی در ارتباط با زکات برای این افراد برگزار شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع حدود 16 میلیارد تومان زکات در سطح استان جمع‌آوری شد که شاهد افزایش این میزان در سال جاری هستیم.

وی بر ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه تاکید نمود و عنوان کرد: هم اکنون بخشی از هم استانی‌ها در پلدختر و معمولان از گرمی هوا رنج می‌برند و چشم به هم بگذاریم پاییز و سرما فرا می‌رسد و این افراد نیاز به سرپناه دارند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: برای کمک به سیل زدگان فقط نباید منتظر دولت بود و خیرین و کسانی که توان مالی دارند باید به آنها کمک کنند که پرداخت زکات می‌تواند در کمک به سیل‌زدگان بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات