ایران امروزه با تمام وجود از حیثیت اسلام و جهان اسلام محافظت می‌کند

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: امروز ایران اسلامی به یک موقعیتی رسیده که می‌تواند با تمام وجود از حیثیت اسلام و جهان اسلام محافظت کند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۸۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به  شهادت امام صادق (ع) گفت:  تلاش و کوشش، حیا، عدم تجاوز به حقوق دیگران برای کسب روزی و آماده شدن برای مرگ شیوه زندگی این امام همام بوده و ما  نیز باید  این سبک زندگی ائمه را الگو قرار دهیم.

 وی  با اشاره به ولادت فاطمه معصومه (س) گفت: زندگانی سراسر الهی و دینی این بانوی گرامی اسلام حاصل تربیت در دامن امامت و ولایت بود و الگویی برای دختران جامعه شد.

امام جمعه موقت خرم آباد به سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان اشاره کرد و افزود: رهبری راجع‌به شهید بهشتی فرمودند در وجود این شهید چیزی فراتر از شخصیت‎های معمولی وجود داشت.


وی خاطر نشان کرد: افرادی‌که همانند رهبر انقلاب تیزبین هستند ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار همچون طهارت روح و انجام بندگی خدا را دریافته‎اند.

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب عنوان کرد: طهارت روح و پاکی نفس، بندگی خدا را انجام دادن، روحیه کار تشکیلاتی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، مدیریت جهادی، دشمن شناسی و بصیرت بالا از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی بوده است.

وی با اشاره به این‌که راه رسیدن به امنیت، آزادی، رفاه و عزت کشور، حرکت در مسیر اسلام، امام(ره) و شهید بهشتی است، گفت: همه باید برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم؛ شهیدان صادقی و رحیمی دو تن از شهدای لرستانی هفتم تیر بودند که یاد و خاطره آنان را گرامی می‌داریم.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران که روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، اظهار داشت: این حادثه یکی از دردناک‌ترین فجایع انسانی بوده ، زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساندند. حقوق بشر آمریکایی اینگونه است.

وی عنوان کرد:جمهوری اسلامی برای ادامه راه نیاز به تلاش و مقاومت دارد که در این راه شهید خواهیم داد.
وی تصریح کرد: دست کسانی‎که پهباد آمریکایی را پایین آوردند را باید هزاران بوسه زد و درود خدا بر آن‌ها باد که راه شهیدان را به این سبک ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه ما امروز حتماً نیاز به مقاومت داریم، نیاز به تلاش داریم، تصریح کرد: دست کسانی که پهباد آمریکایی را پایین آوردند را باید هزاران بوسه زد و درود خدا بر آنها باد که راه شهیدان را به این سبک ادامه می‌دهند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به یک موقعیتی رسیده که می‌تواند با تمام وجود از حیثیت اسلام و جهان اسلام محافظت می کند.

 

ارسال نظرات