خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی کافی در برابر تهدیدها را داشته باشند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بهانه‌های مختلف امریکا در جهت تضعیف نظام، گفت: باید نیرو‌های مسلح همیشه آمادگی کافی و بازدارندگی لازم را در برابر همه تهدید‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۴۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرتیپ جهانشاهی در مراسم استقرار تیپ ۲۵نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز، افزود: کشورمان همواره مورد تهدید دشمنان و استکبار و استعمار گران بوده است، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازی آن داشتند.

وی تاکید کرد: باید قدر شهیدانی که با نثار خون شان امنیت را به جامعه ما به ارمغان آورده اند، بدانیم.

 امیر سرتیپ حاجیلو؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون ذوالفقاری در دست رهبر انقلاب است و هر گاه نیاز به اقدام باشد با دستور ایشان آماده جانبازی هستیم.

 تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از این در پسوه آذربایجان غربی مستقر بود که بنابه تدبیر فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهی کل ارتش اینک در تبریز مستقر و بر اساس ماموریت ذاتی در هر نقطه‌ای که نیاز به نیرو‌های واکنش سریع باشد وارد عمل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها