به گزارش سرویس بسیج  مساجد و محلات خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام احسان رضایی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور اظهار داشت: بسیج مساجد امسال همانند سال‌های گذشته در فرصت اوقات فراغت نوجوانان و دانش‌آموزان با رویکردی جدید تحت عنوان «جوانه‌های صالحین» برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را دنبال می‌کند.

۶ هزار پایگاه بسیج مجری طرح اوقات فراغت

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها امسال در ۶ هزار پایگاه بسیج مساجد در سراسر کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها با رویکرد تربیتی، قرآنی، ورزشی، اردویی و زیارتی ویژه سنین مختلف کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

رضایی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها خدمت‌رسانی به مردم و غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکردهای علمی و تربیتی و قرآنی است.

مسجدمحوری، سیاست جدید سازمان بسیج

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه ثبت‌نام این کلاس‌ها هم‌اکنون آغاز شده است، افزود: مسجدمحوری، سیاست جدید سازمان بسیج است که در آن تقویت و رونق بیش از پیش مساجد و حضور فعال و پررنگ نیروهای بسیجی در برنامه‌های مساجد ازجمله اهداف محسوب می‌شود.

 وی اضافه کرد: براساس سیاست جدید، بسیج با استقرار در مساجد، با کمک بچه‌های مسجدی و زیر نظر امام جماعت، نسبت به حل و فصل مشکلات مردم به صورت جهادی عمل می‌کند.

انتهای پیام/