تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۳۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
راه اندازی تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج مردادماه سال ۹۵ در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب و در اردیبهشت ماه ۹۶ با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فیض الله پاسره دلیل تاخیر در بهره برداری از پروژه تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج را محدودیت‌های اعتباری و اعمال تحریم دانست و افزود: امیدوارم تا پایان امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت آب شرب شهر یاسوج هیچ گونه مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: کیفیت آب در شهر‌های استان به صورت مستمر و دقیق بررسی می‌شود و تاکنون مشکلی مشاهده نشده است.

پاسره با اشاره به اینکه تمام شبکه‌ها منشا سالم دارند، ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار هدایت اعتبارات به سمت مدیریت فشار است و امیدوارم در این زمینه برنامه‌ها منتج به نتیجه شود.

وی با اشاره به امکان ادغام دو شرکت آبفای روستای و شهری تصریح کرد: بدون شک یکپارچه سازی این دو شرکت سبب فراز از نگاه‌های بخشی می‌شود که در تحقق برنامه‌ها موثر است.
ارسال نظرات