بیش از ۷۰۰ پروژه ورزشی طی سال جاری به بهره برداری می‌رسد

وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال بیش از 700 پروژه ورزشی در بخش‌های مختلف در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۰۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود سلطانی‌فر امروز در مراسم افتتاح سالن دوومیدانی شهید سید ناصر کریمی این شهرستان، ضمن مطلوب خواندن مجموعه حاضر اظهار کرد: لرستان دارای ورزشکاران برجسته و توانمندی است که در صورت فراهم نمودن شرایط می‌توان شاهد موفقیت‌های بسیار آنان بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هر سفر به لرستان شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی استان شویم، ضمن اینکه در تلاش هستیم اغلب پروژه‌های نیمه تمام استان را تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز با وجود شدیدترین تحریم‌های ظالمانه، ناعادلانه و غیرقانونی آمریکا اما سرمان بالا است، افزود: با عزت، صلابت، بزرگی و غرور پروژه‌های رفاهی مربوط به مردم در بخش‌های مختلف را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: این چیزی جز معجزه الهی نیست و هیچ نیرو و قدرتی در مقابل ملت ایران تاب نخواهد آورد.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای فراهم کردن رفاه مردم و شکست توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن به کار گرفته است، به‌گونه‌ای که تمامی برنامه‌های عرصه ورزش و جوانان همچون گذشته با قدرت استمرار خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بیش از 700 پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: بسیاری از این پروژه‌ها طی سالیان طولانی بلاتکلیف مانده بودند.

سلطانی‌فر تصریح کرد: همه اماکن ورزشی استان به استثنای سالن استخر پلدختر که در اثر سیل آسیب دیده بودند بازسازی شده و هم‌اکنون در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار