وجود ۶۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان افزود: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان در سال گذشته علی‌رغم مشکلات زیرساختی ۶۳ هزار نفر بود که درصدد افزایش تعداد ورزشکاران به بیش از ۷۰ هزار نفر هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۰۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید علی کریمی امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد لرستان با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: سالن دوومیدانی خرم‌آباد بزرگترین سالن سرپوشیده غرب کشور است که ظرفیتی ویژه برای ورزشکاران این عرصه به حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مهم اداره‌کل ورزش استان ورود به عرصه‌های قهرمانی و برگزاری میزبانی‌های در سطح کشوری است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به جهش استان در خصوص شاخص‌های ورزشی افزود: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان در سال گذشته علی‌رغم مشکلات زیرساختی 63 هزار نفر بود که درصدد افزایش تعداد ورزشکاران به بیش از 70 هزار نفر هستیم.

کریمی همچنین با اشاره به میزبانی لرستان از 130 مسابقه در بخش‌های مختلف در سال گذشته، از تلاش برای افزایش میزبانی‌ها در سال جاری به بیش از 150 رویداد ورزشی خبر داد.

وی ادامه داد: درصدد برگزاری اردوهای ملی در شهرهای مختلف استان هستیم، به‌گونه‌ای‌ که در ایام پیش‌رو به دنبال میزبانی بیش از 100 اردو ملی می‌باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات