طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج دورود آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت:طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در پایگاه‌ های مقاومت بسیج دورود به منظور ایجاد اوقات فراغت و تعالی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کریم زینی وند عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» شهرستان دورود که با حضور جمعی از مسئولین،خانواده ها و جوانان در منطقه ناصرالدین این شهرستان برگزار شد،با اشاره به توطئه های دشمنان اظهار داشت:جوانان  باید گذشته خود را بشناسند تا بدانند ارزش این  انقلاب که مانند امانتی امروز به دست ما رسیده، چقدر است و چگونه می توانیم این نعمت انقلاب را حفظ کنیم.

 

وی با تأکید بر لزوم آموختن درس مقاومت به فرزندان، افزود: امروز اگر نتوانیم فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار را به این نسل منتقل کنیم، دشمن موفق می شود، بین ما شکاف ایجاد کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه دورود با اشاره به فرمان بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کنیم؛ امروز نسل جوان فعلی که حضرت آقا در گام دوم انقلاب فرمودند: گام دوم انقلاب را بردارند.

 

وی تصریح کرد:یکی از بهترین و اصلی ترین سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی بسیج است؛ امروز دشمن از اینکه جوانان شما را در بسیج ببیند ناراحت می شود.

 

زینی وند با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، بسیج را یک تفکر بیداری، بصیرت بخشی و تنها ارتشی خواند که همه آحاد مردم در آن عضو هستند،افزود:طرح «جوانه‌های صالحین» با شعار گام دومی‌ها در ۵ پایگاه‌ مقاومت بسیج دورود به منظور ایجاد اوقات فراغت و تعالی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات