حوزه های علمیه در راستای مقابله با حجمه های دشمن تلاش کنند

مسئول حوزه های علمیه خواهران گفت:خواهران و مادران می توانند از حجمه های دشمن جلوگیری کنند و به خانه داری ، همسرداری و تربیت فرزند بپردازند و حوزه های علمیه می توانند در این قسمت بیشتر کار کنند.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم ولادت با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) با حضور مسئول حوزه های علمیه خواهران در استان حجت الاسلام والمسلمین موسوی، حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر حوزه های علمیه برادران، تعدادی از اساتید حوزه های علمیه  حجت الاسلام صالحی، حجت الاسلام مهدوی کیا، حجت الاسلام ورمزیار و فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه ازنا سرهنگ سالاروند برگزار شد.

مسئول حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین موسوی در این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر گفت:خواهران و مادران می توانند از حجمه های دشمن جلوگیری کنند و به خانه داری ، همسرداری و تربیت فرزند بپردازند و حوزه های علمیه می توانند در این قسمت بیشتر کار کنند.

وی با اشاره به اینکه  حوزه های علمیه خواهران  باید برای حجمه های دشمن  برنامه هایی داشته  و مهد های قرآنی داشته باشند.افزود: حوزه های علمیه خواهران در مناطقی که آسیب های اجتماعی و ماهواره وجود دارد فعالیت جدی تری داشته باشند.

مسئول حوزه های علمیه خواهران در استان گفت: یکی از دغدغه های دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران شغل در بخش دولتی است و دچار این مشکل هستند.

موسوی افزود: حوزه های علمیه و دانشگاه ها خودشان تولیدکننده هستند و می توانند به عنوان استاد و مربی در دانشگاه ها و مدارس از آنها استفاده کنند. و می توانند از حوزه های علمیه خواهران و برادران به این علت که در سال های آتی با کمبود نیرو در آموزش و پرورش مواجهه هستند می توانند آنها را جذب کنند.

مسئول حوزه های علمیه در استان بیان کرد: یکی از جاهایی که دشمن برای پیش برد برنامه های خود کار انجام می دهد لباس زُدایی است  چه اشکالی دارد در حوزه های علمیه خواهران تعدادی خواهر به طراح و چرخ کار در حوزه ها برای لباس های خود باشند.

ارسال نظرات