مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد :

حقوق بشر چیزی جز یک ابزار و دستاویز سیاسی برای آمریکا نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد گفت: آمریکایی‌ها خود را پرچمدار و مدافع سرسخت حقوق بشر در دنیا معرفی می‌کنند و سالانه مبالغ هنگفتی نیز در این مسیر هزینه می‌کنند، اما در عمل و واقعیت، حقوق بشر چیزی جز یک ابزار و دستاویز سیاسی نیست.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۴۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت پایگاه امام حسین علیه السلام شهرستان اشتهارد، نشست سیاسی با موضوع حقوق بشر آمریکایی در مسجد حضرت سیدالشهدا برگزار شد.

در این نشست،حجت الاسلام والمسلمین ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه اشتهارد با اشاره به جنایات و دشمنی های بی شمار امریکایی ها با ایران اسلامی گفت:آمریکایى‌ها خود را پرچمدار و مدافع سرسخت حقوق بشر در دنیا معرفى مى‌کنند و سالانه مبالغ هنگفتى نیز در این مسیر هزینه مى‌کنند اما در عمل و واقعیت ، حقوق بشر چیزى جز یک ابزار و دستاویز سیاسی برای آنها نیست.

 حقوق بشر چیزی جز یک ابزار و دستاویز سیاسی برای آمریکا  نیست

وی در ادامه گفت:حقوق بشر امروز به شعاری توخالی در دست کشورهای به ظاهر قدرتمند غربی تبدیل شده که با آن بر سر مخالفان خود می کوبند، اما اصلی ترین و جدی ترین ناقضان آن خودشان هستند.

وی تصریح کرد: اکنون پس از ۴۰ سال ایران قدرتمند شده و نه تنها کسی جرأت حمله ندارد، بلکه دشمن از اقتدار ایران در سایر کشور‌ها هم هراس دارد.

حجت الاسلام ملک با اشاره به سرنگونی پهپاد متجاوز امریکایی ها توسط سپاه بیان کرد: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا توسط سپاه پاسداران مایه افتخار، عزت و نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امروز دشمنان احساس می‌کنند درخت نوپا انقلاب به درختی تنومند با ریشه های مستحکم در اعماق زمین تبدیل شده و این سرمایه‌ای بزرگ در اختیار ملت ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها