فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

3 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 3 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در سه ماهه اول سال در استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۵۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که سالن جلسات ستاد فرماندهی استان برگزار شد،
در تشریح اقدامات و عملکرد ۳ ماهه امسال ضمن تبریک دهه کرامت گفت: به لحاظ اینکه از بهمن ماه سال گذشته تمامی خطوط 110 را در استان تجمیع کردیم، و هر تماسی در مرکز 110 استان ضبط و ثبت می شودکه این مهم دقت در آمار را بالا برده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که تجمیع این مرکز در سطح کشور  در سیستان و بلوچستان انجام شده و مابقی استانها  در حال راه اندازی آن هستند، افزود: تجمیع خطوط 110 در سیستان و بلوچستان به جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی بهتر به شکایتهای ارائه شده است.
 
سردار قنبری بیان کرد: وضعیت سرقتها نسبت به  راه اندازی تجمع خطوط پیشرفت در کشور را داشته ایم، مجموع سرقتها 40 درصد افزایش داشته که در جرائم امنیتی و جرائم خشن مانند قتل، گروگانگیری و .. در راه زنی 100 درصد کاهش، گروگانگیری در استان21 درصد کاهش، در قتل 5 درصد کاهش، در حوزه شرارت و چاقو کشی100 درصد کاهش، 35 تن مواد مخدر کشف، 3 میلیون و 500لیتر سوخت قاچاق کشف است.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه مواد مخدر و مبارزه با قاچاق مواد مخدر ۲۸ باند بزرگ را شناسایی و متلاشی کرده ایم و ۸ نفر قاچاقی در درگیری به هلاکت رسیده اند، 636 مرحله طرح مقابله و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر را داشته ایم که در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۱۲۸ مورد عملیات داشته ایم، در ارزش کشفیات ۲۵ درصد افزایش ریالی نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته ایم و هزار و ۸۰۴ فقره پرونده تشکیل شده را از اهم اقدامات انجام شده از اول فروردین 98 تا 31 خرداد ماه سال  جاری بر شمرد.
ارسال نظرات