برگزاری آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بانه

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با شرکت اعضای مجمع خیرین دانشگاه ساز مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۲۶۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مراسم با سخنان امام جمعه بانه آغاز ودر جریان برگزاری این آیین از تلاش‌های دکتر فتاحی تقدیر و با اهدای لوح سپاس دانشگاهی از ایشان قدردانی و دکتر میثم الله مرادی با دریافت ابلاغ به عنوان ریاست دانشگاه معارفه گردید.

در این برنامه فتاحی ریاست سابق مرکز آموزشی بانه با ارایه گزارشی مبسوط از عملکرد دوران تصدی و مسئولیت، چگونگی تأسیس، اجاره ساختمان برای آغاز کار دانشگاه تا تشکیل مجمع خیرین، دریافت و تملک زمین و اجرا و عملیات ساخت و ساز ابنیه موجود را تا مرحله فعلی بازگو کرد و سپس با ابراز امیدواری برای موفقیت ریاست جدید دانشگاه خواستا حمایت مسئولان شهرستانی، سازمانی و استادان و خیرین از ایشان برای ادامه کار شد.

دکتر میثم اللهمرادی، رئیس جدید معارفه شده این مرکز نیز ضمن تشکر از زحمات خیرین و مسئولان سابق و اسبق، با بیان اینکه نگرش و پارادیم حاکم از اقتصاد منبع محور به اقتصاد دانش بنیان تغییر یافته است.

وی گفت: بر این اساس مهم‌ترین برنامه‌های کاری دوران تصدی مسئولیت او ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و احصاء نیاز‌های منطقه‌ای با استفاده از نیازسنجی پژوهشی و ارایه خدمات پژوهشی و تحقیقات کاربردی به ادارات دولتی، اصناف و بازاریان منطقه و تقویت جایگاه دانشگاه در کمک به اقتصاد شهری با استفاده از چهار اهرم مدیریتی؛ دانش، ایده، انسانی و اهرم مالی خواهد بود.

وی همچنین خواستار حمایت و یاری همکاران هیأت علمی، مسئولان شهرستانی و سازمانی دانشگاه از روند کاری خود در مسیر رشد و اعتلای بیشتر دانشگاه شد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار