خبرهای داغ:
مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی:

ویژه برنامه میلاد آفتاب هشتم در 400 مسجد برگزار می‌شود

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: ویژه برنامه میلاد آفتاب هشتم در 400 مسجد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۹۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

حجت‌الاسلام ‌اباذر بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مسابقه فرهنگی کرامت در کانون‌های مساجد سراسر استان، همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار می شود و همچنین مسابقه کتابخوانی «عفاف و حجاب» نیز در این راستا در ۴۰ کانون مسجد استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه محورهای برنامه های دهه کرامت را جشن کرامت، ایستگاه های کریمانه، آذین بندی مساجد و محلات، نذر شادی، کاروان کرامت و دختران آفتاب اعلام کرد و  افزود: برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد سراسر استان آذربایجان غربی، از ۱۳ تیر ماه آغاز و تا ۲۳ تیر ماه برگزار خواهد شد.

بیگی با اشاره به اینکه جشن میلاد آفتاب هشتم، ویژه برنامه ای است که در دهه کرامت در امامزاده غریب حسن با حضور کانون های مساجد ارومیه و همزمان در بیش از 400 کانون مساجد  سراسر استان برگزار می‌شود، ادامه داد: نقش و جایگاه دختران و زنان در تحقق تمدن نوین اسلامی، برگزاری حلقه‌های فرهیختگی، خدمت کریمانه در پرتو محبت کریمه اهل بیت(ع) و خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ گره‌گشایی از جمله برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده تا همزمان با دهه کرامت در استان برگزار شود.

این مسوول ادامه داد: ارتقا کرامت اجتماعی با حمایت از کالای ایرانی، نقش زنان در تبلیغ معارف دینی با الگوگیری از حضرت معصومه(س) و راهکارهای برون‌رفت از سبک زندگی غربی از دیگر برنامه‌های است که به منظور گرامیداشت دهه کرامت است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دهه کرامت امسال را با شعار«مهربانی به رسم اهل بیت علیهم السلام» آغاز می کنیم، تصریح کرد: سبک زندگی رضوی، شهدا الگوی خدمت کریمانه، برگزاری جشن‌های کانونی به‌همراه اعطای هدایا به دختران باحجاب محله یا اعضا دانش‌آموز برتر محله، اعزام 3کاروان به مشهد مقدس، 10 جشن، 10 مسجد(ویژه سخنرانی مبلغان) و جشنواره از عید تا عید از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات