برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی در لرستان

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی لرستان مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و در دو بخش آقایان و بانوان در استان برگزار می‌شود، این مسابقات از 17 لغایت 21 تیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۲۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیاوش سپهوند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی لرستان مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و در دو بخش آقایان و بانوان در استان برگزار می‌شودگفت: این مسابقات از 17 لغایت 21 تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 300 ورزشکار خانم و 300 ورزشکار آقا در تمامی ماده‌های رشته دو ومیدانی شرکت می‌کنند.

 

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان اظهار کرد: پس از انتخابات سال گذشته هیئت دو ومیدانی استان برای مدیریت این مجموعه یک برنامه‌ریزی چهارساله مدون شد که بر اساس این برنامه سال گذشته با همکاری آموزش‌وپرورش استان اقدام به استعدادیابی کردیم و پس از اجرای این برنامه 200 نفر از استعدادهای لرستان انتخاب شدند.

 

سپهوند با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی چهارساله در سال 98 به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بودیم، تصریح کرد: خوشبختانه با فراهم کردن زیرساخت‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته این اقدام صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه با گرفتن میزبانی کشوری توانستیم امکانات و زیرساخت‌های دو ومیدانی لرستان را تکمیل کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات صورت گرفته در حوزه استعدادیابی و تکمیل زیرساخت‌ها در سال گذشته دوره‌های تخصصی برای آموزش مربی و داور را نیز برگزار شد که در دل این دوره‌ها استعدادهای خوبی معرفی گردید.

 

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان گفت: دو ومیدانی رشته اول المپیک بوده و خوشبختانه لرستان طی 50 سال گذشته در این رشته چهره‌های شاخصی به کشور معرفی کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته حوزه بانوان این رشته نیز در لرستان فعال شد و امیدواریم طی سال‌های آینده استعدادهای فعلی استان برای کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کنند.

 

سپهوند در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: مجموعه تخصصی درون سالن رشته دو و میدانی که طی روزهای گذشته با حضور وزیر ورزش افتتاح شد یکی از مجهزترین سالن‌های آسیا بوده و با توجه به قول مساعد وزیر امیدواریم میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن‌ماه برگزار می‌شود نصیب لرستان شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات