به مناسبت روز شهردار و دهیاری:

از شهردار گلمورتی تجلیل و قدردانی شد

به مناسبت روز شهرداری و دهیاری طی جلسه ای با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان از شهردارگلمورتی تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۵۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴


به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان ،طی جلسه ای با حضور حجت السلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان از دینارزهی شهردار گلمورتی تجلیل و قدردانی شد.
 
این جلسه در دفتر شهرداری گلمورتی برگزار شد،حجت السلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان ضمن تقدیر از خدمات یکساله شهرداری گلمورتی گفت: خوشبختانه شهرداری گلمورتی در یک سال گذشته تاکنون توانسته است قدم های مناسبی جهت رشد و ابادانی شهر گلمورتی بردارد.

وی افزود: تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های توانمند و انقلابی می تواند گامی مناسب برای پبشرفت و ابادانی خواهد بود.
 
شیبک بیان کرد :هر جای دنیا قرار باشد پیشرفتی حاصل شود قطعا و یقینا با استفاده از رویکرد و روحیه جهادی با استفاده از نیرو وتوان داخلی و بومی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان تصریح کرد: شهردارگلمورتی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری دامت برکات و همچنین الگوپذیری از شهدا و ارمانهای انقلاب و همچنین استفاده از روحیه و توان بسیجی و جهادی در یکساله گذشته تاکنون بخوبی توانسته است امر مهم خدمت رسانی را به اثبات برساند.

وی عنوان کرد:شهردار گلمورتی با داشتن روحیه بسیجی و جهادی می تواند الگوی مناسبی در بحث خدمت رسانی برای شهرداری ها باشد.

این مسئول ساخت چندین میدان و اسفالت بیش از چند هزار متر و همچنین جدول گذاری انهم در یکسال نشان از توان و رویکردهادی و بسیجی شهردار گلمورتی است .

در ادامه جلسه جانمحمد دینارزهی شهردار گلمورتی ضمن بیان عملکرد بکساله شهرداری گلمورتی گفت:خوشبختانه طی یکسال گذشته تاکنون توانسته ایم با همکاری اعضای شورای شهر گلمورتی و مردم عزیز دلگان اقدامات بسیار خوبی در حوزه شهر گلمورتی انجام دهیم.

وی ساخت میدان های اصلی شهر گلمورتی را با استفاده از بهره گیری فرهنگ امامت و ولایت و همچنین تحقق ارمان های امام راحل ره و شهیدان گرانقدر کشور یکی از خدمات شهرداری گلمورتی عنوان کرد و گفت : یکی از ارزوهای دیرینه مردم دلگان ساخت میادین شهر گلمورتی ساخت میادین انقلابی و ولایتمداری بوده است که تا حدودی این امر مهم مهیا شده است و هم اکنون چندین میدان به اسم مبدان امام علی ع ،میدان امام حسین ع ،میدان ولایت ،میدان غدیر و میدان بسیج در دلگان در حال ساخت و اتمام است .

وی گفت :دو میدان دیگر تا پایان شهریور ماه در سطح شهرگلمورتی به مبدان های شهر گلمورتی اضاف خواهد شد که یکی از انها در ورودی محور جلگه به دلگان و یکی در چاه کمال دلگان به زودی کلنگ زنی وعملیات ساخت ان اغاز خواهد شد.
شهردار گلمورتی استفاده ازتوان بومی و روحیه جهادی و بسیجی را یکی از راه های مناسب خدمت رسانی در بین مسئولان دانست و گفت : تکیه برتوان داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی و با پشتکار و روحیه جهادی و بسیجی تنها رمز موفقیت و پیشرفت می باشد.بطوریکه هر کسی با این رویکرد قصد خدمت رسانی به مردم را داشته باشد موفق خواهد شد.


همچنین درپایان لوح سپاس خدمت رسانی جهادی و بسیجی از طرف نمایندگی ولی فقیه ناحبه سپاه دلگان به شهردار گلمورتی اهدا شد.
ارسال نظرات