فرمانده سپاه بهشهر اعلام کرد:

اجرای طرح محله انقلابی در بهشهر / حل مشکلات نیازمند اراده انقلابی است

فرمانده سپاه بهشهر از جرای طرح محله انقلابی برای اولین در مازندران و در روستای توت بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۳۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست صمیمی علی صداقت دادستان شهرستان بهشهر و سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر با مدیران رسانه های مکتوب و فعالان مجازی  در سپاه بهشهر برگزار شد.

حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر در این نشست از اجرای طرح محله انقلابی، اداره انقلابی خبر داد و گفت: این طرح در راستای منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی است تا وحدت و همدلی بین مردم حفظ شود.

وی با بیان اینکه طرح محله انقلابی برای اولین در مازندران و در روستای توت بهشهر اجرا می شود، اظهار کرد:  از ظرفیت داخل روستا برای برگزاری بازارچه اقتصاد مقاومتی  و مشاوره پزشکی ،داروی رایگان، مشاوره بهزیستی، امداد، خدمات و کلاس‌های معرفتی و بصیرتی تا مسابقات ورزشی و فرهنگی استفاده می‌شود.

پورقربان با تشریح طرح محله انقلابی گفت: در این طرح مناطق مختلف محله ها شناسایی و  آسیب شناسی شده  و با  همکاری بین نهادها و مسئولین، برای رفع آسیب‌ها و مشکلات اقدام می کنیم.

فرمانده سپاه بهشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به توان دفاعی ایران در ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا افزود:در بخش تهدیدات دشمن ما از کسی ترس و هراسی نداریم اما مسئولان باید تلاش کرده  و  مشکلات در بخش اقتصادی را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها