ضرورت سالم‌سازی مراکز گردشگری در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر لزوم سالم‌سازی و رعایت شئونات در مراکز گردشگری این استان گفت: عمده مردم و خانواده‌ها نمی‌توانند از تفرجگاه‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۵۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: جامعه‌ای که ناهنجاری اجتماعی در آن وجود نداشته باشد بیمار است، اما نکته ای مهم است که مسوولان نظام از  باید از حقوق عامه مردم در مقابل ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی صیانت کنند.

وی با اشاره به اینکه گرفتاری که در کشور با آن مواجه هستیم نگاه برخی مسئولان به مسائل فرهنگی از جمله حجاب است که نگاه روشنفکری غرب‌زده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه من با موسیقی مخالف نیستم، گفت: مقام معظم رهبری نیز از موسیقی به‌عنوان مظاهر تمدن یاد می‌کنند اما موسیقی که تعالی‌بخش است، نه موسیقی که در آن زن و مرد مختلط هستند.

سردار کشکولی با بیان اینکه مسوولان اصلی به‌عنوان متولی باید از حقوق مردم صیانت کنند زیرا مردم از این وضع ناراحت هستند، تصریح کرد: متأسفانه بیش از 80 درصد مردم نمی‌توانند از تفرجگاه‌های استان استفاده کنند زیرا در این اماکن ساز و تنبک و رفتار ناهنجار به راه است.

وی تأکید کرد: باید راهکاری اندیشیده شود تا همه مردم از این تفرجگاه‌ها استفاده کنند نه اینکه تنها برای عده‌ای خاص باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه مسئولان باید از حقوق عامه مردم دفاع کنند، تأکید کرد: راهکار این است که همه مسئولان کنار هم به بحث بپردازند و از چند نگاه به یک نگاه واحد برای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات