در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان؛

برگزاری رزمایش میز خدمت در شهرک صنعتی زنجان

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران شاغل در شهرک صنعتی علی آباد استان ،رزمایش میز خدمت در کلینیک صنعتی بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

ابوالفضل جمشیدی در گفتگو باخبرگزاری بسیج اظهار داشت: در این طرح، مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم با مسئولان در میان گذاشته می شود.

 

وی بابیان اینکه رزمایش میز خدمت با همکاری وتعامل با بسیج مهندسین صنعت انجام پذیرفته است،خاطرنشان کرد:هدف از اجرای این طرح حل مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید در شهرک های صنعتی  می باشد.

 

جمشیدی با اشاره به حضور اداره امور مالیاتی استان زنجان، شرکت شهرک های صنعتی زنجان و بیمه تامین اجتماعی در این برنامه، ادامه داد: همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این برنامه شرکت می کنند.

 

وی از حضور اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استانداری زنجان، دبیر شورای هماهنگی بانک های استان و شرکت توزیع نیروی برق در این برنامه حضور دارند.

 

این مسئول از اعلام آمادگی 20 واحد تولیدی برای ارائه مشکلات در میز خدمت زنجان خبرداد و گفت: این واحدهای تولیدی مشکلات خود را مطرح و مسائل خود را بیان می کنند.

 

گفتنی است رزمایش میز خدمت روز چهارشنبه از ساعت 9الی14 در محل شهرک صنعتی شماره یک علی آباد در کلینیک صنعتی بسیج برگزار می شود.

ارسال نظرات