معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد؛

ارائه خدمات بیش از 6.5 میلیارد ریالی از سوی کاروان هلال احمر زنجان در لرستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت اعزامی از استان زنجان به شهرستان خرم آباد لرستان به ارزش 6 میلیارد و 611 میلیون و 550 هزار ریال خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۸۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیمی 30 نفره از پزشکان متخصص، عمومی، کارشناسان، پرستاران و داوطلبان این استان در قالب کاروان سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت پنج به شهرستان سیل زده خرم آباد لرستان اعزام شدند.

 

وی تاکید کرد: پزشکان متخصص در این کاروان شامل ارتوپد، داخلی، اطفال، دندانپزشک، داروساز، زنان و زایمان و پزشک عمومی بودند.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان و سرپرست کاروان سلامت اعزامی به لرستان گفت: تیم روانشاسی جوانان، ارتز و پرتز از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان، امدادگر و داوطلبان نیز از دیگر فعالان در کاروان سلامت اعزامی به استان سیل زده لرستان بودند.

 

منفرد با بیان اینکه خدمات رایگان ارائه شده در بخش بهداشتی و درمانی، حمایتی و معیشی بود، اظهارداشت: هزینه های خدمات داوطلبی و بهره وران، در بخش بهداشتی و درمانی از قبیل خدمات ویزیت رایگان، خدمات روانشناسی، زنان و زایمان، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، استفاده از تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و خودرو به ارزش یک میلیارد و 721 میلیون ریال بود.

 

وی به ارائه خدمات کاروان سلامت اعزامی استان زنجان به خرم آباد لرستان در بخش مشارکت های نقدی و غیرنقدی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خدمات این بخش نیز شامل داروی رایگان، توزیع بسته های غذایی، البسه، وسایل بهداشتی و لوازم التحریر بود.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان و سرپرست کاروان سلامت اعزامی به لرستان گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شد در این بخش ها نیز به ارزش چهار میلیارد و 890 میلیون ریال است.

 

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان زنجان با توجه به اینکه یکی از استان های نمونه کشوری در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان سیل زده شناخته شده است، به همین دلیل نیز استان معین برای لرستان معرفی شده است.

ارسال نظرات