فرمانده سپاه قدس گیلان:

جوانان سرمایه ارزشمند انقلاب برای پیشبرد امور کشور هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ارزشمندترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی برای پیشبرد امور کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار صمیمانه با جمعی از مدیران رسانه‌های رسمی استان گیلان در رشت اظهار داشت: امروز رسانه‌ها تاثیرگذارترین مجموعه‌های کشور برای مقابله با عملیات روانی دشمن هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان دولت آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر امروز تمام ظرفیت‌های خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت ایران و هوشیاری آنان سبب شده است تا دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکنند تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا از هر زمانی مستأصل‌تر شده اند.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت آمریکا برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشت: آمریکا در حال حاضر حتی قدرت دفاع از موجودیت خود را هم نداشته و قطعا تا فروپاشی فاصله چندانی ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عهدشکنی‌های دولت آمریکا تصریح کرد: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری امروز باید تمام تمرکز خود را بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی بگذاریم تا به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه ویژه اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان ارزشمندترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی برای پیشبرد امور کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات