آینده خوبی پیش روی صنعت استان است

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: فضا برای تولید در لرستان خوب است و اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد قطعا آینده مطلوبی پیش روی تولید استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۳۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در حاشیه آغاز به کار کارخانه یخچال‌سازی لرستان در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در چند وقت اخیر واحدهای راکد زیادی از جمله پرس، یخچال سازی، نساجی بروجرد، فولاد ازنا، شیشه، صنایع غذایی گهر، پالایشگاه پلدختر و کاشی جم به مدار تولید برگشتند.

وی افزود: نساجی بروجرد علاوه بر اینکه جمعه سی‌و پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد از رکود نیز خارج شده به طوری که 18 هزار متر مربع تولید دارد، یخچال سازی نیز در صورت فراهم بودن بازار و با توجه به قیمت کالای تولید شده استمرار تولید خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، عنوان کرد: این واحدها علاوه بر افزایش ظرفیت در زمینه صادرات نیز پیشرو هستند.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: همه این موارد نشان می‌دهد که فضا برای تولید در لرستان خوب است و اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد قطعا آینده مطلوبی پیش روی تولید استان وجود دارد؛ پیامد رونق تولید اشتغال زایی و پویایی اقتصاد در استان است.

وی افزود: علاوه بر واحدهای بزرگ راکد ما یک سری واحدهای راکد کوچک داریم که امکان احیا برخی از آنها وجود ندارد و باید تغییراتی در سرمایه‌گذار و تولید ایجاد کنند تا محصول تولید شده  قابل رقابت در بازار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات