در نشست مربیان حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد مطرح گردید:

تلاش،مراقبت و تبیین برای اینده روشن مهمترین وظیفه ما در مقابل هجمه های دشمن

تلاش، پیشگیری، مراقبت و تبیین برای اینده روشن، مهمترین وظیفه در مقابل هجمه‌های دشمن برای نا امیدی مردم می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۴۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بادپر در نشست مربیان حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مده الظله) اظهار داشت: امروز با توجه به هجمه دشمنان برای تلقین ناامیدی به مردم، مهمترین وظیفه ما، تلاش، پیشگیری و مراقبت و تبیین برای اینده روشن می‌باشد.
نشست مربیان حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
"بادپر" در این نشست در تبیین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری (مده الظله) با تصریح اینکه امیدوار نمودن مردم به اینده یک وظیفه مهم بر دوش ماست، افزود: ما باوجود مشکلات دل خوش به راه و نقطه روشنی که مقام معظم رهبری (مده الظله) ترسیم نموده اند هستیم.
وی در ادامه اظهار داشت:امروز با توجه به هجمه دشمنان برای تلقین ناامیدی به مردم، مهمترین وظیفه ما، تلاش، پیشگیری و مراقبت و تبیین برای اینده روشن می‌باشد.
سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه راستگویی، امانتداری، وفای به عهد، خوش اخلاقی و نزدیکی به مردم از جمله خصایصی است که موجب نزدیکی به پیامبر (ص) در روز قیامت می‌شود، خاطرنشان کرد:خودسازی عامل دستیابی به این ویژگی هاست و زمانی که ما این ارزش‌های دینی را در خود تقویت نماییم و خود ساخته شدیم می‌توانیم در پایگاه، حلقه‌های صالحین و در نهایت در جامعه اثر گذار باشیم که البته این نیز مستلزم اعتقاد و باور قلبی می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به سخنرانی استاد مهدی جمشیدی در تشریح مباحث مقام معظم رهبری درباره "وسوسه‌های غیر قابل مقاومت در انقلاب" اذعان داشت:به گفته ایشان وسوسه‌ها در ۵ موج اتفاق افتاده است: موج اول افرادی که انقلاب را از انقلابی گری تهی کردند مانند نهضت ازادیها. موج دوم افرادی که به انقلاب خیانت نمودند مانند مجمع عقلا و معتقد به مذاکره با امریکا در نیمه دوم شصت. موج سوم نیرو‌های تکنوگراد یا عملگرا که با منافقین اعتلاف دارند. موج چهارم نیرو‌های حامل تسامح و موج پنجم نیرو‌هایی که ترکیبی از موج‌های ۲ و ۳ و ۴ هستند.
"بادپر"در ادامه بیان فتوحات و توفیقات حاصله برای مردم از ابتدای انقلاب تا کنون، مقایسه و تطبیق انقلاب اسلامی با دیگر انقلابها، بیان شواهدی از انحطاط غرب از لحاظ فرهنگی، بیان امداد‌های غیبی و دفع شر القاعات و خنثی سازی توطئه‌های دشمن در فضای مجازی در راستای ارتقای سواد رسانه ای، عرضه نمونه‌های عینی از انسان‌هایی مانند "تهرانی مقدم" در عرصه موشک و "حاج قاسم سلیمانی" در عرصه امنیت و نظامی وجایگزین کردن چهره‌های مومن انقلابی با گروه‌های مرجع مانند " سلبریتی ها" را از راهکار‌های تزریق امید برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات