فرمانده سپاه شهرستان فردیس :

ترویج حجاب آرامش و امنیت جامعه را تضمین می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان این‌که مسئله حجاب تکه‌ای از یک پازل کلی‌تری است، گفت: پازل کلی سلامت، آرامش و امنیت جامعه است و حجاب بایستی برای زن امنیت و آرامش ایجاد کند.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) در حاشیه اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در شهرستان فردیس با بیان اینکه فلسفه وجود انقلاب اسلامی ایجاد زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) است ، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کنید باید جامعه را آماده کنیم اصل بنیاد جامعه نیز خانواده است.

ترویج حجاب آرامش و امنیت جامعه را تضمین می‌کند

وی در ادامه افزود : ما با برگزاری برنامه های متنوعی که داریم و حضور خانواده در برنامه ها عنوان خواهیم کرد که این خانواده ها ، خانواده ای با نشاط و سلامت هستند .

وی با اشاره به پیام رهبری در گام دوم انقلاب عنوان کرد : همانطور که رهبر عزیزدر گام دوم انقلاب در بعث سبک زندگی تآکید داشتند ما نیز برنامه های متنوع سبک زندگی را داریم وبه دنبال ترویج سبک زندگی اسلام و ایرانی هستیم

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه هدف از این مراسم، حجاب و عفاف ترویج این فرهنگ در جامعه است، گفت:‌ مردم خواستار این هستند که با ترویج حجاب، آرامش در جامعه حاکم شود و بسیاری از تجمعات با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها