فرمانده سپاه ناحیه چالوس:

سیاسی کردن عفاف و حجاب، ترفند دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه چالوس در اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده گفت: سیاسی کردن عفاف و حجاب، ترفند دشمن است.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۰۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس،جشنواره بزرگ خانوادگی ریحانه ها به همت سپاه  شهرستان ، شهرداری و شورای اسلامی چالوس برگزار شد.

سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم شهرستان بویژه بانوان در این جشنواره اظهار کرد : 21 تیرماه روز عفاف و حجاب نام گذاری شد زیرا مردم به دلیل قانون کشف حجاب رضا خان در مسجد گوهرشاد تحصن کردند اما رژیم رضاخان در مسجد نیز به مردم رحم نکرده  و آنها را قتل عام کرد.

وی با بیان اینکه مقابله امروز استکبار جهانی و رسانه های غربی درمورد حجاب بسیار قابل تامل است، تصریح کرد: عده ای دم از جدایی مولفه های دینی می زنند و امر حجاب را با سیاست آمیخته می کنند، چرا که امروز به روزترین ترفند دشمن این است که مولفه های جامعه ما را امنیتی و سیاسی جلوه دهد. این هفته فرصت مناسبی برای آشنا کردن دختران جوان با مقوله حجاب می باشد.

به گزارش خبرنگار بسیج، این جشنواره بزرگ خانوادگی  با جشن باد بادک ها، تئاتر، نمایشگاه، پذیرایی و اهدای جوایز در کنار ساحل زیبای رادیو دریا شهرستان چالوس همراه بود.

در ادامه  مراسم نیز عطر و بوی حرم رضوی با حمل پرچم سبز حرم امام هشتم توسط خادمین امام رضا (ع) فضای معنوی را در جشن ایجاد کرد.

گفتنی است؛ خانم اتسکو هوشینو بانوی ژاپنی که در گذشته بودایی بوده و تازه مسلمان شد ،نام مقدس فاطمه را برای خود انتخاب کرد،مهمان ویژه این برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها