با حضور کارکنان دانشگاه رازی صورت گرفت شد.

همایش پیاده روی پاکسازی محوطه دانشگاه رازی

پاکسازی محیط زیست باید به عنوان یک وظیفه و مسئولیتی همگانی برای همه در نظر گرفته شود، طبیعت نباید تاوان کم‌ کاری ارگان‌ها یا ضعف رفتار شخصی یک فرد را بدهد. نکاتی مانند: تولید زباله کمتر، جمع آوری زباله ها، چهره طبعت را زشت نکردن، گذاشتن کمترین تاثیر در طبیعت، مسئولانه برخورد کردن و عدم اختلال در طبیعت باید در بین تمام جامعه به خصوص توسط کارکنان دانشگاهی به عنوان یکی از متولیان کار فرهنگی فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرمانشاه , در این مراسم حاج حسین عزیزی فرمانده حوزه ۳ بسیج کارمندی دانشگاه رازی ضمن خوش آمدگویی به کارکنان برای شرکت در این امر خداپسندانه افزود : پاکسازی محیط زیست باید به عنوان یک وظیفه و مسئولیتی همگانی برای همه در نظر گرفته شود، طبیعت نباید تاوان کم‌ کاری ارگان‌ها یا ضعف رفتار شخصی یک فرد را بدهد. نکاتی مانند: تولید زباله کمتر، جمع آوری زباله ها، چهره طبعت را زشت نکردن، گذاشتن کمترین تاثیر در طبیعت، مسئولانه برخورد کردن و عدم اختلال در طبیعت باید در بین تمام جامعه به خصوص توسط کارکنان دانشگاهی به عنوان یکی از متولیان کار فرهنگی فرهنگ سازی شود.

کارکنان دانشگاه نیز ضمن استقبال از این اقدام فرهنگی ، از عوامل حوزه ۳ کارمندی به خاطر زمان مناسبی که برای پاکسازی محیط دانشگاه در نظر گرفته بودند تشکر کردند و خواستار برگزاری بیشتر این قبیل برنامه ها شدند.

لازم به ذکر است که روز های پنج شنبه و جمعه آزمون سراسری در دانشگاه رازی برگزار شده بود و محیط دانشگاه مملو از کاغذ های تبلیغاتی و سایر زباله های خوراکی و.. شده بود که امروز با همت کارکنان خانم و آقا پاکسازی گردید.

ارسال نظرات