امام‌جمعه زنجان در جمع فعالان عفاف و حجاب تاکید کرد؛

خانواده ها از تربیت و سبک زندگی اسلامی فرزندان خود غافل نشوند

نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان در جمع فعالان عفاف و حجاب بسیج شهرستان زنجان با اشاره به اینکه امروزه ریشه بسیاری از آسیبها و ناهنجاریهای جامعه به عدم پایبندی نهاد خانواده به ارزشهای دینی برمی گردد تصریح کرد:اگر آموزه های اخلاقی در خانواده ها رعایت شود آشفتگی های فرهنگی و اجتماعی در این نهاد بروز پیدا نمی کند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۰۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ، جلسه هم اندیشی فعالان عفاف و حجاب بسیج سپاه ناحیه زنجان با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در زنجان و امام جمعه شهرستان برگزار شد .

در ابتدای این جلسه ۵ نفر از نمایندگان کارگروه های اجرایی عفاف و حجاب شهرستان با بیان نتایج پژوهش های انجام شده و ارائه راهکارهای عملی ، به شرح اقدامات هر کارگروه پرداختند .

در ادامه این جلسه حجت الاسلام علی خاتمی با اشاره به زمینه های آغاز بدحجابی و بی بند و باری در ایران گفت: قرارداد ۱۹ ماده ای که میان وثوق الدوله با نخست ویز وقت انگلستان در سال ۱۳۱۹ میلادی بسته شد اولین قدم دشمنان جهت دین زدایی و بی عفتی بود.

آیت الله خاتمی افزود: دشمنان خوب می دانند تا زمانیکه چادر و پارچه مشکی و قرآن کریم در میان مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی باشد اهداف نامشروع و پلید خود را نمی توانند پیاده کنند.

وی در ادامه با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب افزود : بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه است و سنگینی این کار هم بردوش جوانان است.

نماینده ولی فقیه در زنجان با تاکید براینکه تاکنون دشمنان کاری از پیش نبرده اند و ملت ایران همچنان در مقابل آنان محکم و استوار ایستاده است ، تصریح کرد : با توجه به اینکه دشمنان به دنبال ترویج زندگی اشرافی و بی بند و باری در جامعه هستند ، خانواده ها نباید از تربیت دینی فرزندان خود غافل شوند.

وی در پایان از برخوردهای سطحی و احساسی با مسئله بی حجابی ابراز نگرانی کرده و گفت : دعوت به عفاف و حجاب باید در سایه اخلاق اسلامی و منطبق با امر به معروف و نهی از منکر باشد .

ارسال نظرات