مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد؛

برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در زنجان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۲۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابراهیم رفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام کرامت و با اشاره به سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، گفت: مسابقات قرآنی آموزش و پرورش در 2 بخش پژوهشی و آوایی برگزار می‌شود که این استان میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش پژوهشی است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 492 دانش‌آموز پسر و 492 دانش‌آموز دختر از 33 استان به همراه تیم‌ها، مربیان ومیهمانان وزارتخانه حضور خواهند داشت که در مجموع به یک‌هزار و 400 میهمان می رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مراسم عصر روز 22 تیر برگزار می‌شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر در مدت 2 روز به رقابت می پردازند و از پنجشنبه 27 تیر نیز رقابت‌های دختران آغاز شده و یکشنبه 30 تیر به پایان می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به اینکه این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای معرفی استان می باشد، تصریح کرد:  در کنار این مسابقات برنامه بازدید از اماکن تاریخی زنجان برای دانش آموزان داریم.

وی با اشاره به اینکه  امام جمعه زنجان در جمع دانش آموزان حضور خواهند داشت، اظهار داشت:برنامه های ورزشی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا در کنار مسابقات خاطره خوبی داشته باشند.

رفیعی افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در محل دانشگاه زنجان   برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار