با حمایت بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری؛

انتقال آب به مزرعه شرکت آباد در شهرستان بن

پروژه انتقال آب کشاورزی به مزرعه شرکت آباد شهرستان بن با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۴۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه انتقال آب  کشاورزی به مزرعه شرکت آباد شهرستان بن با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اردوهای جهادی و کشاورزان اجرایی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با اجرای این پروژه بیش از 20هکتار از باغات مزرعه شرکت آباد شهرستان به آبیاری نوین(قطره ای) مجهز می شود.

وی، ادامه داد: هزینه این پروژه 500میلیون ریال بوده که به صورت مشارکتی، نیمی از آن را بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأمین کرده است.

فولادی تصریح کرد: حمایت از تولید در عرصه های مختلف بویژه امور کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و ...، باعث پیشگیری از مهاجرت به شهرها و مراکز استانها می شود.

 این مقام مسئول همچنین از فعالیت 610 گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: گروه های جهادی با حضور در عرصه های مختلف؛ آموزشی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و تولید در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان می پردازند.

ارسال نظرات