نماز جمعه فرصتی برای تبیین دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی

فرماندار دلفان گفت: نماز جمعه فرصتی برای تبیین دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مردم منطقه، مسئولان و امام‌جمعه شهرستان است؛ تریبون نماز جمعه جایگاهی فراتر از جناح‌های سیاسی، دوستی‌ها و دشمنی‌ها است.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۳۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حشمت بهمنی  امروز در جلسه شورای اداری دلفان که با محوریت نماز جمعه برگزار شد اظهار داشت: نماز جمعه فرصتی برای تبیین دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مردم منطقه، مسئولان و امام‌جمعه شهرستان است؛ تریبون نماز جمعه جایگاهی فراتر از جناح‌های سیاسی، دوستی‌ها و دشمنی‌ها است.

 

وی افزود: نماز جمعه پلی بین مردم و مسئولان و برقراری ارتباط چهره به چهره با مردم است که باید به‌عنوان یک پایگاه مردمی و ظرفیت قوی حفظ شود؛ خوشبختانه اکثر مسئولان شهرستان دلفان در این راستا با ستاد اقامه نماز جمعه همکاری دارند و باعث تسهیل امور می‌شوند.

 

فرماندار دلفان تصریح کرد: فعالیت‌های این ستاد فقط مختص به نماز جمعه و روز جمعه نیست بلکه همیشه باید برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلفی  برگزار کند؛ ما امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و اتحاد در کشور نیاز داریم و ازآنجاکه دشمنان ما با وقاحت و زبونی تمام، رهبری جهان اسلام را تحریم می‌کنند نشان از ضعف و بی‌اعتمادی دشمن دارد.

 

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران با شجاعت، قدرت کشور ایران را نشان داد و مشخص شد که آمریکا در مقابل سپاه و مردم ایران کاملاً ضعیف و ناتوان است؛ دشمن از انقلابی بودن نماز جمعه و نمازگزاران هراس دارد بنابراین باید تلاش شود تا جایگاه نماز جمعه به‌عنوان یک ظرفیت حفظ شود و در راستای تحقق این هدف اقتدار جامعه بالا می‌رود.

 

بهمنی به اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: مسئولان می‌توانند با عملکرد خود مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند زیرا مشارکت مردم در سرنوشت آن‌ها تأثیر خواهد داشت و هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد مشروعیت کشور در مجامع بین‌المللی بیشتر خواهد شد؛ مسئولان ضمن تشویق و ترغیب مردم در انتخابات از تبلیغات برای افراد خودداری کنند.

 

وی اظهار داشت: تلاش همه ما برگزاری انتخاباتی سالم است که امیدواریم با هماهنگی و به‌دوراز تعصب، انتخابات مجلس را به‌خوبی و سلامت برگزار کنیم، به مدیران و مسئولان شهرستان هشدار داده می‌شود تا از امکانات دولتی و در وقت اداری به نفع کسی یا جناحی تبلیغ نکنند و باکسانی که از امکانات دولتی به نفع کسی استفاده کنند برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات