فرمانده سپاه استان البرز :

تفکر بسيجي قدرت حرکت آفرین و موثر در مقابل همه قدرت هاست

فرمانده سپاه استان البرز گفت :بسیج یک تفکر ارزشمند، قدرت حرکت آفرین و نسخه شفابخش و کاربردی برای همه زمان ها و مکان ها و عامل موفقیت در مقابل هر قدرتی است.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۵۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سیدیوسف مولایی در مراسم جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان فردیس ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به تبیین تفکر بسیجی و نقش اثرگذار آن بر خنثی سازی تفکرات و توطئه های دشمنان اسلام در داخل و خارج از ایران، علیه کشورهای منطقه پرداخت و افزود: بسیج قدرت حرکت آفرین و نسخه شفا بخشی است که در هر مکان و زمانی به کار گرفته شود، موثر خواهد بود.

تفکر بسيجي قدرت حرکت آفرین و موثر در مقابل همه قدرت هاست

وی تشکیل بسیج مردمی و نیروهای مقاومت در سوریه و عراق را دلیل پایداری و جلوگیری از فروپاشی این کشورها دانست و بر لزوم درک جایگاه و مسئولیت بسیج در صیانت از کشور تاکید کرد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به توان دفاعی و موشکی کشور ، گفت: متلاشی شدن گران ترین و بهترین پهباد دشمن و عملکرد موشک های نقطه زن، نتیجه تفکر بسیجی و عمل جهادی بسیجی است. در حالیکه دشمن از همه توانش برای ضربه زدن و نابودی ما استفاده می کند؛ تفکر بسیجی و عمل جهادی مهمترین راه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی در جمع بسیجیان با بیان اینکه باید درک کنیم که درمعرکه و جنگ قرار داریم، افزود: با توجه به اقدامات همه جانبه دشمن و جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره، درک مسئولیت بسیج، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال در استان البرز با توجه به وجود قومیت های مختلف، دشمن برای واگرایی اجتماعی و تحریک قومیت های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند.

سردار مولایی به حضور بسیجیان در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی، درک موقعیت و مسئولیت آنها در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج برای شرایط و موقعیت های مختلف جامعه، طرح های ویژه ای از جمله طرح اعتلا، شهید رهنمون، کرامت ۱ و غیره را دارد و نباید در هیچ شرایطی صحنه را خالی کند. طرح اعتلا خدمت رسانی اجتماعی است که با درک صحیح از جایگاه بسیج، باید در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بسیجی باید با درک درست از ماموریت و مسئولیتش، همچون مالک اشتر سربازی تمام عیار، ایثارگر، بابصیرت، شجاع و حرف شنو از رهبرش باشد و علیرغم همه شماتت ها، در راه صیانت از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه بسیج یک تفکر ارزشمند و قابل ارائه برای همه در هر زمان و مکانی است، افزود: باید حواسمان باشد به موضوعات اضافی، به قدرت، جناح و به خودمان مشغول نشویم. تلاش دشمن برای مشغول کردن ما به موضوعات حاشیه ای و ایجاد شکاف در جامعه است.

وی بر ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: تفرقه و نفاق، بنیان کن است. باید با ایجاد وحدت در جامعه از نفوذ تفرقه و به نتیجه رسیدن توطئه های دشمنان در هر حوزه ای، جلوگیری کنیم.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها