سرمربی حلقه صالحین بسیج رسانه استان کرمان:

یکی از وظایف اصحاب رسانه مخاطب شناسی است

عسکری افزود : مخاطب شناسی یکی دیگر از وظایف است و اصحاب رسانه باید مخاطب خود را در مسائل اجتماعی بشناسند در هر جامعه باید همانگونه باید برخورد کرد که قانون آن جامعه است .
کد خبر: ۹۱۵۶۷۳۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، نشست صالحین سازمان بسیج رسانه استان کرمان با حضور حجت الاسلام عسکری و اعضاء سازمان بسیج رسانه کرمان در سالن جلسات این سازمان برگزار شد .

حجت الاسلام عسکری در سخنرانی خود اظهار داشت : یکی از وظایف اصحاب رسانه فرهنگ سازی در جامعه است و دین برنامه است که در جامعه باید فرهنگ شود .

عسکری افزود : مخاطب شناسی یکی دیگر از وظایف است و اصحاب رسانه است که باید مخاطب خود را در مسائل اجتماعی بشناسند در هر جامعه باید همانگونه باید برخورد کرد که قانون آن جامعه است .

سرمربی حلقه صالحین بسیج رسانه استان کرمان  اظهار داشت : اگر با مردم با زبان خودشان صحبت نشود، حرف هدر می رود.

وی  راهکار برای فرهنگسازی را  بیان و روشنگری‌، ابلاغ یعنی رساندن و هنر، راهکار دانست و عنوان کرد  :دنیا روی این مسائل چقدر هزینه می کند، گاهی بعضی گفتارهای نادرست سریال ها حتی در گفتمان آدم های تاثیرگذار هم تاثیر دارد. گاهی یک بیت شعر از کتاب هزار صفحه ای و یک تئاتر از دهها جلد کتاب مستدل علمی تأثیرگذارتر است.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه ما هنر را دست کم گرفتیم در حالیکه قرآن یک مجموعه هنری است و حتی سید قطب کتاب موسیقی قرآن را نوشته؛ خاطرنشان کرد: با تبلیغ کردن باید انگیزه بدهیم زیرا تا امید و انگیزه نباشد نمی شود کاری کرد، گاهی تحریم ها انگیزه می شود که خود آدم کار کند لذا انگیزه ایجاد کردن برای کارهای بزرگ انقلابی مهم است و نکته بعدی تفکر است که هر چه بیشتر باشد قوام کارها بیشتر است.

  

وی با اشاره به گلایه مندی رهبری از اینکه شاعران به قضایای مسجد گوهرشاد نپرداختند؛ افزود: آیت الله بافقی از سال ۱۳۰۵ به مدت ۸ سال در برابر رضاخان ایستاد؛ یک عالم دینی در برابر توطئه مهم دین زدایی ایستاد اما مردم ما چقدر خبر دارند؟ در طول تاریخ حق و باطل همواره در جنگ بودند و همیشه حق در اقلیت و همیشه هم حق پیروز بوده گرچه باطل گاهی جولانی هم داشته است.

 سرمربی حلقه صالحین بسیج رسانه اظهار کرد :مشکلات اقتصادی جامعه امروز ما موجب شده که همه افراد جامعه از دین خود دور شوندو این اتفاق همان تهاجم فرهنگی دشمن است،ما در قبال این اتفاقات مسئولیم و باید افراد را با مهربانی و دوستی در امور زندگی یاری گر آنها باشیم و به گونه ای رفتار کنیم که آنها مارا امین خود بدانند.

وی خاطر نشان کرد  با سه عنصر بیان ، تبلیغ و  هنر  دین را می توان رواج داد .

 

ارسال نظرات