در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در واحد علوم و تحقیقات مطرح شد:

یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه است

رئیس بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد گفت: ماهیت فتنه ممزوج شدن حق و باطل است، کسانی می‌توانند از فتنه‌ها به سلامت عبور کنند که مجهز به بصیرت دینی و سیاسی و انقلابی باشند.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۳۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این همایش دکتر هاشمی ضمن اشاره به آنکه ۸ ماه نبرد مقدس در ۸۸ کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نبود گفت: به فرمایش پیشکسوتان حوزه دفاع و جهاد ابعاد سنگین و گسترده فتنه کمتر از دفاع مقدس نبود و مدیریت نائب امام زمان (عج) و مردم بصیر و انقلابی چشم فتنه را کور و از حدقه در آوردند.

یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه است

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۵۰ جلد کتاب در خصوص فتنه ۸۸ چاپ شده  و باید روایت‌گری در خصوص فتنه ادامه داشته باشد تا دانشجویان و نوجوانان نسبت به ظلم اشرافیت علیه نظام مطلع باشند.

دکتر هاشمی ادامه داد:  فتنه سختی و تلخی‌هایی دارد اما یکی از برکات فتنه به روایت معصومین (ع) این است که فتنه منافقان را رسوا و نابود می‌‌کند و در سال ۸۸ بسیاری از مسئولین منافق چهره‌های مخفی آنها مشخص شد.         

 رئیس بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در فتنه‌ها هویت واقعی اشخاص مشخص می‌شود؛ شما دیدید که در ۸۸ چه آیت‎الله‌ها،‌ سردارها، امرا، کارگزاران و اساتیدی رفوزه شدند و نسبتشان با نظام و انقلاب مشخص شد.

دکتر هاشمی افزود: آنهایی که از روایت‌گری فتنه ناراحت هستند و آن را عامل برهم زدن وحدت می‌دانند به زعم حقیر یا به بلوغ و بصیرت لازم نرسیدند و در جهالت بسر می‌برند یا از اعوان و انصار فتنه گران هستند که چنین اظهار نظر می‌کنند و الحمدلله امروز  یکی از خطوط قرمز در دانشگاه آزاد اسلامی جریان فتنه و فتنه گران می‌باشد.

هاشمی در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم توصیه کرد این جشنواره و برنامه‌ها باید در تمامی واحدهای دانشگاهی برنامه ریزی شوند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات