در همایش عفاف و حجاب برگزیده شد؛

خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانه برتر در موضوع حجاب

در همایش ”طلایه داران گوهر نجابت“، تندیس و لوح تقدیر رسانه برتر به خبرگزاری صدا و سیما رسید.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۱۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، در همایش عفاف و حجاب با عنوان «طلایه داران گوهر نجابت» در مجموعه ایوان شمس علاوه بر تجلیل از سیدمهرداد سیدمهدی رییس خبرگزاری صدا و سیما به علت توجه به موضوع مهم ”عفاف و حجاب“، همچنین به خانم زهرا چخماقی خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صدا و سیما تندیس ”طلایه دار گوهر نجابت“ اهداء شد.

قدردانی از خانواده‌های ۸ شهیدِ طلایه دار عرصه عفاف و حجاب کشور از جمله شهیدان هادی، شیرودی، احمدی روشن، حدادیان، خلیلی و قربانخانی و تجلیل از ۲۵ نفر از فعالان عرصه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های همایش «طلایه داران گوهر نجابت» بود.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این همایش گفت: خواهران بسیج اقشار که الگوی حجاب و پاسداران واقعی عفاف و حجاب هستند باید بتوانند این گوهر نجابت را در جامعه نشر دهند.

سردار حسینی افزود: خون شهیدان ما نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه و جهان دستاورد‌هایی داشت و امروز داریم از فوایدش بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: در بسیج اقشار و متخصصان شاهد فعالیت ۱۳ قشر هستیم که از بسیج جامعه پزشکی، مداحان، مهندسین، حقوقدانان، کارمندان، معلمان، اصناف، کارگری و رسانه نیرو‌های نخبه‌ای هستند که گره‌های کور را می‌توانند باز کنند و ان شاء الله با انسجام و هم افزایی بیشتر بتوانند این ظرفیت‌ها را برای نظام جمهوری اسلامی به خدمت بگیرند.

در این همایش علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، پیکر یکی از شهدای گمنام انقلاب اسلامی نیز با حضور خادمان آستان مقدس رضوی و پرچم متبرک علی بن موسی الرضا (ع) تشییع شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال نظرات