سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نقش شبکه نظارت شورای نگهبان یک نقش بسیار مهمی است

همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی شهرستان زرند با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در آستانه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در تالار فرهنگیان این شهربرگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۱۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  در ابتدای این مراسم علی پوررنجبر سرپرست شورای نگهبان شهرستان زرند ضمن تیریک میلاد امام رضا (ع) از حاضرین در این جلسه تشکر و قدردانی کرد.
وی یادآور شد: همه ی اعضای شبکه نظارت و بازرسی باید همچون یک تحلیلگر سیاسی شناخت کافی از موقعیت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان داشته باشند و اطلاع رسانی و روشنگری کنند.
سرپرست شورای نگهبان شهرستان زرند در پایان افزود : توجه به فرمان ولی فقیه، مدیریت جهادی و اعتماد به شعار ما میتوانیم یکی از بهترین و موثرترین کارهایی است که موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
در ادامه سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشته که این یک رویداد تاریخی و معجزه بود که نشان دهنده عملکرد خوب نهادهای نظارتی، صیانتی و پاسداران از این انقلاب از جمله شورای نگهبان است ،
وی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی است که متکی به آراء مردم می باشد. امروز ماباید از دستاورده های این نظام بویژه انتخابات صیانت کنیم .
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان و شبکه نظارت بیان کرد: آراء مردم به عنوان تعیین کننده جامعه مهم و اساسی است و هدف و آرمان انقلاب اسلامی تمدن سازی اسلامی و رسیدن به حیات طیبه و ظهور امام زمان (عج) و حکومت اسلامی بر جهان است و لذا نقش شبکه نظارت شورای نگهبان یک نقش بسیار مهمی است .
وی همچنین افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه خنثی ساز تمام شیطنت ها و توطئه هاست.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: امروز استکبار جهانی وبرخی از کشورهای مرتجع عرب از تمدن سازی انقلاب اسلامی به وحشت افتاده اند و لذا جنگ امروزه جنگ ترکیبی وهوشمنداست جنگ اراده هاست و نه جنگ نظامی چون درصورتی که یک ضربه بزنند ده ضربه خواهند خورد، جنگ ترکیبی یعنی تشخیص نقاط قوت یک کشور و تلاش درصدد تضعیف آن، اجرای عملیات روانی و القای یاس و ناامیدی در بین و در آخر جنگ نظامی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است که با توکل بر خدا، فرمایشات مقام معظم رهبری ، مقاومت ملت ایران و تلاش مسئولین به آن دست نخواهند یافت.
وی ادامه داد : دشمن می کوشد در سه حوزه به ما فشار بیاورد 1 ـ جنگ اقتصادی 2 ـ عملیات روانی و جنگ نرم 3 ـ اقدام عملی ، که در جنگ اقتصادی امروز نشانه های غلبه برجنگ اقتصادی را همه ما می بینیم .
دکتر جوانی در خاتمه اظهارداشت: در تمام حوادثی که پیش روی جمهوری اسلامی بوده است سه اصل وجود داشته که مانع نفوذ دشمنان شده است و آن هم استفاده و بهره گیری از ظرفیت ها به خصوص جوانان ، افول دشمنان هر چه به پیش می رویم نشانه های نابودی و افول دشمنان به خصوص آمریکا نمایان تر می شود و در آخر نصرت و یاری خداوند است چرا که هر کاری در راه خدا و برای خدا باشد پیروزی و سربلندی با آن همراه است.
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات