خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

ارتقا سواد مجازی بانوان از دغدغه های مهم بسیج جامعه زنان است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی، لزوم توجه به دانش فضای مجازی را مهم عنوان و بیان کرد: ارتقا سواد مجازی بانوان از دغدغه های مهم بسیج جامعه زنان است.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۹۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مینو اصلانی توجه به اهمیت سواد فضای مجازی را از محورهای فعالیت بسیج جامعه زنان برای آگاهی بخشی بانوان جامعه در نحوه استفاده از این فضا به صورت علمی و سالم و نظارت به فرزندان خود در راستای تربیت نسل صالح برشمرد.

وی برگزاری کارگاه های مختلف در پایگاه ها و حوزه های خواهران سراسر کشور را از موثرترین برنامه ها در این خصوص خواند و اظهارداشت: بانوان با دانشتن دانش کافی در این خصوص خواهند توانست خانواده و فرزندان خود را در استفاده از فضای مجازی نظارت و مدیریت کنند.

اصلانی با بیان اینکه کانون خانواده محور سلامت جامعه است و زنان در این خصوص ستون اصلی کانون خانواده ها به شمار می روند، گفت: دشمنان با تمرکز بر روی این موضوع با ابزار رسانه ای و بستر فضای جازی تلاش دارند هجمه های خود را برای تزلزل بنیان خانواده ها از طریق بانوان به کار بگیرند تا به اهداف خود که فروپاشی خانواده و در نهایت جامعه است برسند.

وی آگاهی بخشی بانوان در این راستا و برگزاری نشست های مختلف در پایگاه ها را برای توانمندسازی بانوان از محورهای مهم برنامه های بسیج جامعه زنان برای تحکیم بنیان خانواده ها و تربیت فرزندان اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها