در گفتگو با بسیج عنوان شد:

اعزام دانش آموزان بسیجی یاوران ولایت به مشهدمقدس

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان، هدف ازبرگزاری دوره یاوران ولایت را کادرسازی و آموزش مهارت های تشکیلاتی و سازمانی به دانش آموزان بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۲۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار ما، از اعزام دانش آموزان بسیجی در قالب طرح یاوران ولایت به مشهدمقدس خبرداد.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی هدف از برگزاری دوره یاوران ولایت را کادرسازی و آموزش مهارت های تشکیلاتی و سازمانی در مدارس عنوان کرد و افزود: 320 دانش آموز بسیجی نخبه دوره متوسطه دوم برای شرکت در دوره یاوران ولایت در دو مرحله به مشهدمقدس اعزام می شوند.

وی بیان کرد: این دانش آموزان درطی مراحل مختلف از طریق مدیران مدارس شناسایی شدند و  ضمن مصاحبه در حوزه های بسیج دانش آموزی برای شرکت در این دوره معرفی شده اند.

ریاحی گفت: این دانش آموزان بسیجی، بعنوان فرمانده واحدهای مقاومت مدارس در سال تحصیلی جدید با سازمان بسیج دانش آموزی همکاری خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان تصریح کرد: دانش آموزان دراین دوره با مباحث تشکیلاتی و معرفتی و اعتقادی و همچنین مباحث اخلاقی آشنا می شوند.

ریاحی همچنین گفت: براساس مباحث تشکیلاتی دانش آموزان درکارگاه های جذب و سازماندهی و برنامه ریزی و اجراء و ارزیابی و مستندسازی، زیرنظر اساتید مجرب از استان چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی شرکت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهرمندی دانش آموزان از ظرفیت های حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) و آستان قدس رضوی و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی  امام هشتم از دیگر برنامه های دوره یاوران ولایت در مشهدمقدس می باشد.

 

ارسال نظرات