فرمانده سپاه ناحیه شازند:

مستکبران خواهان تضعیف آموزش و پرورش هستند

سرهنگ مهجوری گفت: مستکبرین خواهان تضعیف آموزش و پرورش هستند تا تربیت نسل جوان بر اساس آموزه های اسلامی در جامعه پیاده نشود.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۱۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

مستکبران خواهان تضعیف آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ «محمد مهجوری» در دیدار  با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ضمن تاکید هر چه بیشتر بر فعالیت های فرهنگی بر اساس آموزه های دینی در مدارس گفت: مستکبرین خواهان تضعیف آموزش و پرورش هستند تا تربیت نسل جوان بر اساس آموزه های اسلامی در جامعه پیاده نشود.

 فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دین مبین اسلام جایگاه ارزشمندی دارد، افزود: در آموزه های دینی بر آن تاکید فراوان شده است و خداوند متعال همواره در پی آبادانی دنیا و آخرت انسان بوده است و تربیت دینی نقش ویژه ای در رسیدن به آن داشته است.

 وی تعلیم، تربیت و تزکیه را سه اصل اساسی اسلام برای تربیت دینی عنوان کرد و ادامه داد: تعلیم، تربیت و تزکیه سه اصل اساسی اسلام برای یادگیری و تربیت دینی است و آشنایی با قرآن و آموزه های اسلامی، اولین پله رسیدن به این سه اصل است.

 این مقام مسئول در ادامه به توان علمی و پیشرفت های مهم کشور طی سالهای اخیر اشاره و گفت: یکی از اهداف تحریم های علمی و اقتصادی ایران جلوگیری از پیشرفت علمی کشور بوده اما کشور ما، با وجود تحریم های سخت و فراوان به پیشرفت های زیادی رسیده است.

 سرهنگ مهجوری با اشاره به اینکه شبهه افکنی علیه ارزش های دینی از برنامه های دشمن است افزود: باید با هوشیاری و بصیرت، توطئه فرهنگی استکبارجهانی را خنثی کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه شازند ادامه داد: برای شکست توطئه های دشمنان و حرکت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی باید دانش آموزان بیش از گذشته به مسائل انقلابی و معنوی پایبند باشند و از مسیر حق جدا نشوند.

 در ادامه این دیدار، کمال آبادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شازند نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، دینی و آموزشی در مدارس گفت: فعالیت های خوبی در حوزه پرورشی و فرهنگی در مدارس توسط معلمان و مربیان انجام می شود و باید بر حسب نیاز نسبت به گسترش آن اقدام کرد.

 وی بر اقامه نماز در مدارس تاکید کرد و افود: از همکاران می خواهیم تا برنامه های فرهنگ سازی را با همکاری مدارس و مربیان پرورشی و مشارکت دانش آموزان افزایش دهد.

 رییس اداره آموزش و پرورش شازند خاطر نشان کرد: تقویت باورهای دینی و مذهبی برای دانش آموزان در قالب اقامه نماز و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری نقش موثری در مقابله با تهدید نرم دشمنان دارد.

ارسال نظرات