خبرهای داغ:
خطیب جمعه اهواز:

آمریکا دهه 60 را فراموش نکند

امام جمعه اهواز با اشاره به جنگ نفتکشها و سرنگونی نفتکشهای آمریکایی در دهه 60 در جریان جنگ تحمیلی به آنها هشدار داد از وقایع این دهه عبرت بگیرند.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۲۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز افزود: در دهه 60 در جریان جنگ نفتکشها، آمریکتئیها ادعا کردند که می توانند نفتکشها را اسکورت کنند اما دیدیم که با یاری خداوند و امام عصر(عج) و رهبری امام راحل(ره) و رزمندگان اسلام، تعداد زیادی از نفتکشهای آمریکایی به قعر خلیج فارس رفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت سیل زدگان استان و زلزله زدگان هفته اخیر در مسجدسلیمان اشاره کرد و از مسئولان خواست به این مناطق توجه کافی داشته باشند تا به زندگی عادی خود برگردند.

امام جمعه اهواز همچنین به وضعیت نامناسب آب شرب و وضعیت فاضلاب در استان اشاره کرد و ادامه داد: 2 بار است موضوع آب و فاضلاب را در خطبه های نماز جمعه بیان می کنم، امروز خوزستان با مشکل قطعی آب مواجه است؛ به طوری که برخی مناطق از 5 روز تا حتی 3 ماه قطعی مکرر آب دارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تاکید کرد حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان باید با کمک مسئولان کشوری انجام شود.

امام جمعه اهواز در ابتدای این دیدار با اشاره به دیدار اخیر ائمه جماعات سراسر کشور با مقام معظم رهبری، ضمن بیان فرازهایی از بیانات معظم له، سلام مقام معظم رهبری را به مردم خوزستان ابلاغ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها