خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوش:

عواقب ایران هراسی توسط غرب

فرمانده سپاه شوش در مصاحبه با خبرنگار بسیج ؛با پیروزی انقلاب اسلامی، در سال های آغازین تلاش های غرب برای سقوط این انقلاب نوپا دو چندان شد ، از تشویق گروههای معاند نظام جمهوری اسلامی برای روشن کردن آتش جنگ داخلی و ایجاد هرج و مرج گرفته تا قراردادن ایران در جنگ تحمیلی و اعمال تحریم ها که همگی عزت و استقلال مردم ایران هدف قرار داده بودند.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۴۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

 سرگرد پاسدار ایمانی افزود: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای شناخته می شود، غرب و به ویژه رژیم صهیونیستی این مهم را یک فرصت طلایی قلمداد کرده تا بتوانند پروژه ی قدیمی ایران هراسی را احیا کنند.

 

وی در ادامه گفت؛ آمریکا و متحدانش به خوبی می دانند هرگونه تعرضی به ایران چه پاسخی خواهد داشت و از طرفی غرب در چنین شرایطی ، نیازمند یک دشمن خارجی است، که در راهبرد ایران هراسی، ایران را به عنوان یک تهدید برای صلح و امنیت جهانی معرفی کند ،با باز شدن پرونده ای به نام پرونده هسته ای ایران، بازی ایران هراسی با افکار عمومی منطقه و جهان را آغاز کرده است.

 

 

سرگرد ایمانی در بخش تکمیلی افزود باید توجه داشته باشیم که ایران می تواند با تقویت دیپلماسی عمومی و تعمیق شناخت مردم جهان و به ویژه جهان اسلام و ارتباط با افکار عمومی این پروژه را نیز با شکست مواجه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها