دیدار مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر

حجت الاسلام شمس مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد با همراهی معاونت تبلیغ و فرهنگی حوزه‌های علمیه با سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۱۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این دیدار حجت الاسلام شمس ضمن تبریک مسئولیت جدید جناب سرهنگ پورشمسی، تعامل بیشتر حوزه‌های علمیه با سپاه و بسیج را از برنامه‌های پیش روی حوزه علمیه عنوان نمود.
سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل حوزه‌های علمیه با سپاه و بسیج اظهار داشت: اگر امروز از ظرفیت‌های موجود استان استفاده کنیم رویکرد ما رو به جلو خواهد بود.
حجت الاسلام گندمی نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر نیز با اشاره به نقش بسیج طلاب اظهار داشت: حوزه‌های علمیه امروز در همه ابعاد همگام و هم سو است.
وی  همکاری بیشتر حوزه‌های علمیه با بسیج طلاب و فعال شدن پایگاه‌های بسیج و اعضای شورای پایگاه را خواستار شد.
حجت الاسلام گندمیبا اشاره به اینکه تشکیل شورای پایگاه، الفبای کادرسازی در استان است افزود: ما برای جذب بیشتر باید با حفظ اصول ارتباط خود را با مجموعه‌ها افزایش دهیم.
حجت الاسلام حسینی پور معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان نیز با اشاره به برگزاری طرح امین در مدار استان و همچنین طرح شهید بهنام محمدی خاطر نشان کرد: می‌توان هم افزایی بیشتری در این طرح داشت و از ظرفیت‌ها استفاده بیشتری نمود و از انجام کار موازی جلوگیری کرد.
حجت الاسلام قره چاهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گفت: ما امروز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه داریم. اکنون مدارس علمیه محمدیه و شهید صدوقی در حال برگزاری طرح میثاق در اردوگاه طزرجان بسیج طلاب هستند و نزدیک به ۴۰ نفر از طلاب در مدرسه شفیعیه در دوره آموزشی ۲۰ روزه مکالمه عربی در حال فعالیت هستند.
حجت الاسلام قره چاهی در پایان ضمن تشکر از فرمانده محترم سپاه الغدیر، مسئول محترم نمایندگی سپاه الغدیر و مدیر محترم حوزه علمیه خواستار گسترش ارائه خدمات به طلاب بسیجی و جذب حداکثری ایشان جهت ارتباط بیشتر حوزه‌های علمیه و بسیج شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات