خبرهای داغ:
سردار غیاثی راد:

افشای دروغ ترامپ و تعیین مکان ناو آمریکایی،دو دستاورد پهپاد ایرانی

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از مزایای دو جانبه انتشار فیلم پهباد ایرانی از ناو آمریکایی گفت و اظهارکرد: این فیلم مشخص کرد ناوآمریکایی درکدام منطقه حضور دارد و از طرفی دروغ ترامپ راهم نشان داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۰۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از برنامه «رویداد» رادیو گفت و گو با موضوع دروغ ترامپ مبنی بر سرنگونی پهپاد ایرانی و انتشار فیلم رصد ناو «باکسر» توسط پهپاد نیروی هوا و فضای سپاه با حضور سردار داوود غیاسی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور روی آنتن رفت.

سردار داوود غیاسی راد در آغاز با اشاره به رصد ناو آمریکایی توسط پهپاد ایرانی گفت: این فیلم نشان دهنده دروغ بودن ادعای ترامپ مبنی بر سرنگوی پهپاد ایرانی بود. متاسفانه کسانی که این موضوع را به ترامپ انتقال دادند از حداقل مسائل نظامی و سیاسی آگاهی ندارند.

وی تصریح کرد: دروغ بزرگ ترامپ با حسن تدبیر فرماندهان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم دنیا افشا شد. با توجه به اینکه در عصر رسانه ها قرار داریم، اکثر رسانه های دنیا تصاویر فیلمبرداری از ناو آمریکایی را منتشر کردند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در گفتگو با رادیو گفت و گو از مزایای دو جانبه انتشار فیلم پهپاد ایرانی گفت و اظهار کرد: این فیلم مشخص کرد ناو آمریکایی در کدام منطقه حضور دارد و همچنین دروغ ترامپ را هم نشان داد.

وی عنوان کرد: از نظر حقوق بین الملل و همچنین نظامی این سوال مطرح است که چرا آمریکایی ها از آن سوی دنیا به آب های خلیج فارس آمده اند.

سردار غیاسی درباره علت بیان این دروغ از سوی آمریکا گفت: وقتی پهپاد آمریکایی توسط ایران مورد اصابت قرار گرفت، آمریکایی ها تلاش کردند به نوعی از این رسوایی نجات پیدا کنند. برای نجات از این رسوایی جنگ روانی را با ساختن این دروغ مطرح کردند. بنابراین از نظر نظامی و سیاسی این اقدام آمریکایی ها یک لاف سیاسی محسوب می شود که باعث رفتن آبروی خودشان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها