انتصاب مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در سنندج معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۵۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزارری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند پیش از ظهر امروز با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بعنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی و از خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق این اداره‌کل تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور معاون امور مجلس و استان‌ها، مدیرکل بازرسی و مدیرکل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین نماینده، ولی فقیه، معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان و جمعی از مدیران کل ادارات استان کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: نعمت توفیق خدمت به مردم بزرگترین نعمت خداوند به من است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند بیان کرد: این مسوولیت امانتی است که به من واگذار شده و امیدوارم بدون منت بتوانم به مردم خدمت کنم و باور قلبی دارم که با رهنمود‌های مسوولان استان و نیرو‌های خدوم اوقاف رسالت خود را به انجام برسانم.

وی با اشاره به اینکه وقف نهادی اقتصادی و اجتماعی است، گفت: هر دو هدف این موضوع باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال از اولویت‌های سازمان اوقاف است و در کردستان هم این ظرفیت وجود دارد که بتوانیم در این راستا گام برداریم.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان احیای اوقاف محجور برای خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر فعالیت‌هایی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: از سال ۹۵ افتخار خدمتگذاری در استان کردستان را داشتم و خدمات گسترده‌ای در این استان انجام شد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه تمامی اقدامات و خدماتی که در حوزه اوقاف و امور خیریه استان کردستان انجام شده ثمره خدمات و تلاش‌های کارکنان این مجموعه است، افزود: امیدوارم حضور مدیرکل جدید در این استان منجر به ایجاد تحول در احیای موقوفات استان باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات